Ik vroeg me af of er nog mensen zijn die zo'n fobie hebben voor horrofilms en thrillers als ik ..?
Ik heb het dus wel en ik vind het verdomd irritant, 'k vraag me zelfs af of het wel normaal is.
Eergisteren kwam ik beneden, was m'n moeder naar het allerlaatste stukje van een thriller aan het kijken, nuja ik dus even blijven kijken,
was hoogstens nog 10 minuutjes ofzo. Wel, 'k heb er de hele avond van wakker gelegen.
Ik kan het maar niet van me afzetten. Ik moest bv. nog even naar het toilet, en dan moet ik een inieminie stukje door de gang voor ik het licht kan aandoen, dan zit ik dus al met de piepers,
ik voelde de adrenaline zo stijgen.

Voor mij lijkt het echt alsof die vent uit de film dan achter me staat.
En ik heb het àltijd, of ik nu alleen ben of met meerdere mensen, het dringt maar niet tot me door dat het maar film is, niet echt is.
Ooit heb 'k eens een film gezien waarin de geest van een vrouw in bad lag, 'k heb echt 2 weken met de doodsangst gezeten als ik in de badkamer moest zijn, op 2 minuten was ik er weer uit.
Ik vind het echt niet leuk, want m'n vrienden en vriendinnen willen dan altijd naar zo'n films kijken.
En ik wil dat ook écht wel, maar achteraf heb 'k er altijd zóveel spijt van..
Oorlogsfilms, actiefilms of rampenfilms kunnen me dan weer niet deren. Vroeger kon 'k ook niet tegen films met haaien enz. Maar dat is nu over.
'k Hoop dat ik er nog over groei, want het stoort me best wel.
Maar dus mensen die dit herkennen, of tips om het te verhelpen, gooi het er maar uit!