ik kan links niet eten en rechts al helemaal niet, ik sabbel alles of kauw met me voortanden en ik vind het niet meer leuk! Zo nu ben ik uitgezeurd en ga ik hopen dat me ibuprofen zijn werk snel gaat doen Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik kan links niet eten en rechts al helemaal niet, ik sabbel alles of kauw met me voortanden en ik vind het niet meer leuk! Zo nu ben ik uitgezeurd en ga ik hopen dat me ibuprofen zijn werk snel gaat doen zonnebloem18 schreef:Bij mij zijn 2 weken geleden 3 kiezen getrokken en daar heb ik niks van gevoeld dus ergens is waarschijnlijk iets niet goed gegaan bij jou.
De volgende dag kon ik gewoon brood eten en vlees enz.
Eergisteren zelfs een BBQ gehad en gewoon alles gegeten.
Spoel je de gaten wel elke dag even goed schoon???
als ik google op napijn boren dan krijg ik bij de eerste hit uitleg Sonja schreef:Kun je vandaag niet even bellen en aangeven dat de pijn te sterk is? Mogelijk krijg je betere/adequatere pijnstilling?
Klinkt rot. Sterkte...
dus ik ga van de week even terug, of is dat te vroeg? rechtsonder is nu een week geleden..
Koud en warm is nog steeds een ramp en mn tanden poetsen moet met lauwwarm water, anders zit ik tegen het plafond.
Mijn vader vond het niet normaal, maar mijn moeder heeft het ook en mijn schoonmoeder ook. Ben er ondertussen aan gewend geraakt 
(hij moet bij mij ook altijd extra verdoven, vorige keer 3x moeten verdoven voor 1 klein minigaatje...)