Ik dacht eerst dat het aan de pasvorm van het merk lag ( DCshoes) maar ik heb gisteren een paar Nikes gekocht.
Ze passen eigenlijk heel goed, en lijken niet te klein als ik ze zo aandoe, maar als ik ze 2/3 uur aan hebt, krijg ik stekende pijnen in mijn kleine teen
Alsof hij wordt fijngeperst, ik heb het vooral bij mijn linkervoet.Maar ik vind het zo stom, omdat het pas na een paar uur komt, en ze verder dus gewoon goed zitten... Ik heb nu ter preventie eens een blarenpleister opgeplakt, maar dat helpt ook niet echt
... Zou er iets aan te doen zijn?
? Ik heb namelijk nog nooit sneakers gehad waarbij ik het niet heb (nouja, allstars dan), en bij bv. laarzen en eigenlijk al mijn andere schoenen
heb ik het nog nooit gehad. 
Maar daar heb ik wel precies hetzelfde mee ) En ik heb er nog steeds wel last van bij die schoenen, alleen dan in wat mindere mate, en het duurt wat langer voordat ik er last van krijg. Hoewel ik ook moet zeggen dat ik in de zomer zo gek ben geweest om er een week dagelijks 20 km op te lopen (en dat was ook wel even doorbijten zegmaar, maar dan loop je er echt doorheen). Dus je zou zeggen dat ze inmiddels goed uitgelopen moeten zijn...