Hobby schreef:Hebben jullie dan helemaal geen verbanddoos in het gebouw of in een auto? Tijdesn de Nijmeegse Vierdaagse kwam ik erachter dat tegen blaren tapen het beste werkt. Dit doen ze ook bij de Rode Kruisposten. Met een naald prik je de blaren door zodat het vocht eruit kan. Vervolgens plak je dunne laagjes tape dakpansgewijs over de blaar heen. Vervolgens kun je er weer gerust mee rond lopen zonder pijn. De beste tape is die huidkleurige tape die heel hard plakt. Bij de vierdaagse werden blarenpleisters, zoals Compeed afgeraden. Die zouden helemaal in de huid gaan plakken en het alleen maar verergeren. Mochten het blaren op de hak zijn dan zou je nog een stukje karton van een theedoosje achterin de schoen kunnen doen. dit karton is erg glad en voorkomt wrijving.
Succes met jouw voeten!
Wij zijn maar een erg klein bedrijf (denk aan 5werknemers incl. ik) twee werknemers zijn er vandaag niet, een is naar een klant toe, en de ander zit continu aan de telefoon met klanten. Ik zit nu in feite in mn eentje op kantoor nu... Verder werk ik hier nog niet erg lang, en ik zie in de gangen nergens een verbanddoos oid hangen!
Met een naald door de blaar heen prikken durf ik niet eens (bang voor naalden
) en we hebben volgens mij ook niet eens naalden hier... Ik heb inderdaad op allebei mn voeten ook op de hakken blaren. Dus het beste kan ik dan het wc papier eraf halen en dan een stukje thee-doosje-karton aan de achterkant van mn schoen plakken?
Dan ga ik dat zo maar eens proberen en laat ik het wc papier aan de zijkant van mn voet ter hoogte van mn kleine teen maar gewoon zitten en schop ik als ik om 6uur thuis ben meteen mn schoenen uit!
Maandverband/inlegkruisjes hebben we hier sowieso niet standaard liggen, en aangezien ik vandaag de enige vrouw ben kan ik het ook niet aan mn collega's vragen. Ik heb alleen maar tampons bij, maar dat zal vrij weinig helpen neem ik aan