Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Stekker eruit, proberen die metalen dingen eruit te halen, haha nu staan mijn vingers nog steeds krom (denk dat ik ze gebroken heb) Eeuwigzonde schreef:Ik heb mijn vingers ooit eens tussen de mixer gekregen, niets hielp, hij zat gewoon vastStekker eruit, proberen die metalen dingen eruit te halen, haha nu staan mijn vingers nog steeds krom (denk dat ik ze gebroken heb)

. schrok me dood maar daar heb ik gelukkig ook niets aan over gehouden hehe..
reininglover schreef:Ik sta in de keuken van een taverne in het weekend.
Mijn linkerduim mist een stukje aan de top omdat ik snel sla ging hakken, alleen was mijn duim dus niet zo snel.
Verder zitten mijn vingers vol littekens van het snijden en op mijn arm/vingers/pols zitten allemaal littekentjes toen ik een frikandel in het vet wou doen en het mandje in het vet viel (het hing niet goed vast),
Bij alles ga ik het meteen onder koud water steken en daarna naar de EHBO post (ik werk bij een zwembad) die wel weten wat ze moeten doen. Alleen is het zo jammer dat als ik terugkom er opnieuw een hele lijst bestellingen hangt
Bij mij valt het mandje er ook vaak af, leuk als je net 1,7 kilo patat in het mandje hebt... En dat laatste inderdaad ook. Je kan nog geen 5 minuten je hand koelen of de klanten worden alweer ongeduldig