Vandeweek heb ik heel veel kauwgom gekauwd (in 8 dagen tijd 2 strips van 36, en nog een strip van 12).
Delen ben ik niet zo goed in, heb 2x uitgedeeld in de groep, 12 kauwgoms in totaal. Ik vind dit overmatig gebruik
.Nu kreeg ik na 5 dagen enige buikloop, maar niet echt opgelet, zou wel een virusje hebben omdat ik ook al 4 week verkouden ben.
Dus gewoon doorkauwen. Toen dacht ik stond er niet iets van laxerend op het pakje? Ik lezen, jahoor, Kan laxerend werken bij overmatig gebruik.
Ik heb meteen mijn kauwgom uitgedaan en wat ik nog had liggen opgeruimd, in de hoop dat het wat overgaat.
Verder ben ik ook niet ziek ofzo, vandaar dat ik denk dat het van de kauwgom komt, maar alles wat ik eet is er in no-time weer uit.
Ik heb wel pilletjes liggen dat voedsel langer in de maag blijft (heb een poosje alles zonder reden eruit gegooid bijna een half jaar terug). Zou dit kunnen helpen om het weer op pijl te krijgen? En anders evt andere oplossingen?
Alvast bedankt!
.
.
Daar kun je wel op zondag terecht.
en toen had ik best trek en ging ik al mijn kauwgom eten. In 1 dag, ruim 100
is het bij jou nu al wat beter? (ik zag trouwens dat dat ook bij tic-tacs op het doosmje staat, en bij smint!)