Maar ik vroeg me af, zijn er meer mensen die dit wel eens hebben? En of dit een (allergische (Misschien wat overdreven?)) reactie is? Iemand?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

wizewo schreef:hmm, is het niet gewoon wat geirriteerd? door die kleine "pikkeltjes" die van het stro afkomen? Als het warm is, blijft het aan je zwetende huid plakken en dat wil wel eens irriteren.
Goed afspoelen en volgende keer iets met lange mouwen aandoen, met de gaffel/riek opstrooien of heel snel gaan afspoelen na het opstrooien.

Bubsj schreef:Heb je ook in de zon gezeten met je armen vandaag? Het kan namelijk ook zonneallergie zijn. Ik heb er jaren last van gehad (en nu is het opeens verdwenen? ). Rode bultjes, en jeuk. En later kreeg ik ook vlekken.
Verder kan het idd een irritatie zijn. Een paar keer weer proberen met stro en je bent erachter
_PassoaJus schreef:wizewo schreef:hmm, is het niet gewoon wat geirriteerd? door die kleine "pikkeltjes" die van het stro afkomen? Als het warm is, blijft het aan je zwetende huid plakken en dat wil wel eens irriteren.
Goed afspoelen en volgende keer iets met lange mouwen aandoen, met de gaffel/riek opstrooien of heel snel gaan afspoelen na het opstrooien.
Nou, m'n hele armen zaten/zitten er onder.. Dus weet niet of je dat dan nog geïriteerd kunt noemen!
@ Kips; Wanneer gaat het bij jullie weer weg dan?

Na een tijdje neemt het ook wel weer af als je je handen bijvoorbeeld hebt gewassen..dan zijn die stofjes er weer af!
Oamaru schreef:_PassoaJus schreef:Waarom niet onder de kraan houden dan Oamaru?
Dat maakt het 10 keer zo erg. Ik heb het gedaan, en ik huil niet snel - maar toen wel.