Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en daarna de john frieda serum, je bent heel wat kwijt maar het is het waard, er zullen hier veel mensen nu gaan zeggen ja maar dat vormt een laagje over je kapsel en dat is ongezond etc, maar ik heb in een maand mn haar geblondeerd en er een permanent ingehad, daarna nog maals eens over geverfd, mijn haar is nu weer gezond en het glanst! (ik kan heel veel hebben in mn haar omdat het heel erg dik is)
Heel toevallig dus, maar ik vond het inderdaad erg fijn spul. De serum ken ik verder niet. Wat houd dat precies in? Is dat ook iets wat je in je haar doet en uitspoelt of hoe moet ik dat zien? SSDesign schreef:Bedankt voor je reactie![]()
Ik heb toevallig net shampoo van John Frieda op gemaakt en gebruik ook de conditioner van dit merkHeel toevallig dus, maar ik vond het inderdaad erg fijn spul. De serum ken ik verder niet. Wat houd dat precies in? Is dat ook iets wat je in je haar doet en uitspoelt of hoe moet ik dat zien?

). Mijn haar is zo glad als satijn, heel zacht.
Quellian schreef:Allereerst de puntjes eraf laten knippen, scheelt al heel veel
Ik verf elke 2 tot 4 weken mijn haar, föhn en steil het elke keer na het wassen (om de dag), maar de kapper zei laatst dat ik vreselijk mooi en gezond haar heb (heb wel dun haar hoor, altijd al gehad). Mijn haar is zo glad als satijn, heel zacht.
Ik wissel mijn haarproducten regelmatig af, daar krijgt mijn haar een boost van! Ik heb goede ervaringen met de lijn van Andrelon glad en steil (shampoo, conditioner, masker, pompje, anti frizz en serum), L'oreal (die gele fles met het rode randje) en Gliss Kur (color protect). Eens in de week slaap ik een nacht met een masker of conditioner erin, verder was ik het eenmaal, laat de conditioner inwerken, draai m'n haar in een handdoek, smeer er daarna anti frizz in, ga het föhnen en steilen, pompje en serum erin; klarie! En ik gebruik borstels van varkenshaar voor de finishing touch
Wat je tegen vet haar kunt doen weet ik niet...
! Ik denk dat ik dan maar eerst eens naar de kapper moet gaan. Moest sowieso al dus dat komt goed uit. mistid schreef:Ik hoorde een paar weken terug van een klasgenote dat als je een vlecht of knot in je haar doet 's nachts, je haar veel steviger/beter wordt. Dit doe ik nu ook, en het helpt echt!

En was/stijl/föhn ik het ook elke dag..