Sorry als het hier verkeerd staat.
Wie hebben hier nog meer het Patello Femoraal Pijn Syndroom?
Na 4,5 jaar lang niet serieus worden genomen door de dokter, toch maar naar een andere dokter gegaan.
Die keek mijn knie na en die vertrouwde mijn hele knie niet..
Toch maar foto's laten maken, maar daar kwam niets op uit.
Toen moest ik naar de orthopeed, die vond het beter om een MRI Scan te laten maken.
Zo gezegt, zo gedaan.
Alleen daar kwam ook niets uit.
Ja, alleen dat ik vocht onder mijn knie schijf heb en dat daardoor mijn kraakbeen heel zacht is.
Ik moest van hem naar de sportfysio, dan zou ik wel van mijn klachten afkomen.
Ik naar de sportfysio van de voetbal club van Deventer.
2 dagen in de week een uur mee trainen met de voetbal club.
En de pijn werd steeds erger en erger.
Op mijn stage ging het niet goed, zakte van de pijn door mijn knie heen en ik heb regelmatig daar op de grond gelegen. ( Stage bij demente ouderen )
Alleen vonden ze daar dat ik me aanstelde.
In overleg toch maar gestopt met de sportfysio omdat het te veel pijn deed en mijn spieren begonnen als een gek te trillen.
Omdat mijn spieren het niet meer aankonden.
Toch maar weer terug naar de dokter gegaan en die vond het een heel raar verhaal.
Toen ging hij toch maar weer naar mijn knie kijken.
Mijn pijnlijke knie eerst, mijn knieschijf kan al veel verder opzij dan mijn andere knieschijf.
Met buigen, trekken alles gilde ik van de pijn.
En ook als de dokter mijn knieschijf omhoog/omlaag duwde, hoorde je mijn knie schijf over de onderlaag heen schuiven.
En toen kwam hij naar 4,5 jaar aan gezet dat ik het patello femoraal pijn syndroom heb.
Sorry voor het lange verhaal.
ik moet gewoon blijven fietsen. Dan zegt mijn vader: doe maar rustig aan. Zometeen moet ik ook met tegen wind fietsen naar mijn werk dus ik ben benieuwd.