En nu krijg ik sinds een tijdje steeds diezelfde pil mee bij de apotheek, maar dan in het Spaans?
Het doosje en ook de strip is gewoon in het Spaans!
Het vervelende is dat er op de Spaanse strip geen dagen staan zeg maar, waardoor ik af en toe zoiets heb van 'heb ik hem nou al geslikt of niet?'
Nouja natuurlijk de volgende keer bij de apotheek gezegd van joh, ik wil gewoon een Nederlandse, want dit werkt niet voor mij.
En toen begonnen ze moeilijk te doen, ze bestellen hem namelijk uit Spanje omdat het daar goedkoper is
Nou heb ik daar niet echt een boodschap aan, ik wil gewoon veilig mijn pil kunnen slikken zonder kans op verwarring.
Maar nou zeggen ze dus (met veel pijn en moeite) dat ze hem wel voor mij in het Nederlands kunnen bestellen, maar dan moet ik dat elke keer ruim van tevoren aangeven, omdat ik blijkbaar de enige ben die dit vervelend vind?
Kan ik me persoonlijk niet voorstellen, ik bedoel, ben ik dan echt de enige idioot die het fijn vind om te zien of ik de pil voor donderdag wel of niet geslikt heb als het donderdagavond is?

Zijn er op Bokt meer mensen die deze pil slikken en dit ook hebben, of is onze apotheek de enige?
En als je hem krijgt, zeg je er dan ook wat van bij de apotheek of heb je er geen probleem mee?
Ik zit er aan te denken om bij de dokter maar een andere pil te vragen

(wist niet zeker of dit in het anticonceptie topic moest, omdat het niet echt over het middel zelf gaan)

)