Mijn klachten zijn voornamelijk diarree (na een werkdag ren ik de hele avond naar het toilet), waarschijnlijk dus door de stress. Krampen, opgeblazen, gassen
en gewoon buikpijn. Omdat ze eigelijk verder niks meer voor me konden doen in ziekenhuis/ huisarts, werd de diagnose PDS gesteld (Prikkelbaar Darm Syndroom). Hypnotherapie schijnt hierbij erg te helpen, vooral als het stress gerelateerd is (en dat is het zeer waarschijnlijk bij mij).
Dus in januari ben ik gestart met hypnotherapie, vind het vanaf het begin al wat zweverig. Ik moet naar bandjes luisteren (wat ik trouw doe, ook thuis). Er staan zo'n 14 sessies voor, en ik heb er inmiddels 12 gehad. Mijn klachten zijn wellicht ietsje verminderd; ik heb weleens een goede dag ertussen. Maar kan niet zeggen dat het nu zo'n succes is dat ik er geen last meer van heb

Inmiddels ben ik 900 euro armer
zonder echt goed resultaat, mijn therapeute geeft aan dat het echt wel beter met me gaat (
waar ik dus weinig van merk, maar ze weet me altijd weer te overtuigen als ik twijfel over de behandelingen) en dat ik nog even door moet gaan, wellicht wat meer sessies als 14... maar mijn bankrekening loopt nogal leeg, en ik heb het idee dat ik het geld gewoon weggegooid heb...Nu zit ik te twijfelen of ik niet gewoon moet stoppen want het zet niet bepaald zoden aan de dijk (op af en toe een goede dag na).
Begrijp ook wel dat jullie zoiets hebben van 'dat moet je zelf beslissen' maar zit zo te twijfelen

gek he, dat een zwangerschap (hormonen?) zoveel invloed op je darmen hebben. 
Zet je lief maar ff aan het werk
geloof niet dat hij 't daarmee eens is (en ik wacht ook liever nog een paar jaartjes
) 
), ik vond het vooral zonde voor m´n portemonnee dat ik bijna 1000 euro armer ben, zonder veel resultaat..