last van knieën?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ingerr

last van knieën?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-09 22:15

ik heb wel is onder het rijden last van me knieën..
hebben meer mensen dit?
ik heb ben eerder wel is naar fysio geweest
maar het lag aan mij groei
ik groei al een paar jaar niet meer.
dus ik denk zelf dat het daar niet aan licht.

even voor de toelichting:
ik ben 16 jaar.

Caroline1985

Re: last van knieën?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 22:19

Ik heb dat ook vaak naja weet niet of het precies is wat jij hebt want ik ben inmiddels 24 en ik groei ook zeker al een paar jaar niet meer ;) Maar zo een zeurende pijn in de knieen... Bij het zitten voel ik ze soms al zeuren. Dat ik van ellende niet meer weet hoe ik moet gaan zitten om ze te ontlasten. :( Erggg vervelend. Wat het kan zijn weet ik niet eigenlijk maar ik heb het ook niet dagelijks maar soms wel een paar dagen achter elkaar. Ik ben benieuwd of er meer mensen reageren met dezelfde klachten.

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 00:37

Ik weet niet of jullie het zelfde bedoelen, maar ik heb wel is dat ik voel dat me knie zeg maar moet 'knakken' dat ik dan alles er aan doe om het weg te krijgen, en de enige oplossing toch echt is om door mn knien te buigen en me knieen idd te knakken.
Pf dat als ik gewoon loop of zit dat me knie in een keer pijn doet..

zeg er wel ff bij dat hoevaak ik ook door mn knieen buig, ze blijven knakken, ookal doe ik het 50x achter elkaar..

Munnie

Re: last van knieën?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 00:50

Ik heb ook vaak last van mijn knieen maar dan niet met rijden eigenlijk meer fietsen of hardlopen. Dan krijg je een zeurende pijn.. Erg vervelend ons mam doet siatshu massage voor haar werk maar ik vraag het meestal niet ben wel een keer door me knie gegaan op een of andere manier en toen deed ze hem warm maken met mokka bla bla bla hielp goed. Glucosamine (weet niet hoe je het schrijft) helpt ook vaak extra smeer in je gewrichten. Mijn knieen hebben het trouwens wel zwaar :D

Laura wat jij zegt heb ik vaak met me elleboog best pijnlijk.

Ik ben 18 en ook uitgegroeid al een aantal jaar maar wel groot 1.79m

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 07:17

Ik had ook vaak last van mijn knieen met rijden. Sinds ik met een dressuurzadel rij is het wel een stuk minder.
Toen ik een jaar of 10 was, had ik zelfs zo'n pijn dat ik gestopt ben met rijden. Mijn kniebanden zijn iets uitgerekt en daar komt dat door.

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 07:47

Had ik ook altijd! Zeker met springen etc. Ben toen andere beugels gaan gebruiken en NOOIT meer ergens last van. Zodra ik op iemand anders z'n zadel ga rijden, met gewone beugels krijg ik meteen weer last!

Is echt een aanrader, kost eventjes een hoop centjes, maar het helpt echt!

http://images.google.nl/imgres?imgurl=h ... N%26um%3D1

Dit zijn ze. Hoop voor je dat het snel minder wordt, het is erg vervelend rijden hoor, altijd die kniepijn.

Ingerr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-09 10:33

Lotje02 schreef:
Ik had ook vaak last van mijn knieen met rijden. Sinds ik met een dressuurzadel rij is het wel een stuk minder.
Toen ik een jaar of 10 was, had ik zelfs zo'n pijn dat ik gestopt ben met rijden. Mijn kniebanden zijn iets uitgerekt en daar komt dat door.

als ik op mijn paard rij heb ik er ook geen last van want daar heb ik ook een dressuur zadel op liggen
maar ik vind een dressuur zadel niet lekker zitten om een paar uur mee buiten te rijden,
ik namelijk endurance.