Ontstoken ogen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

arian_wolf

Ontstoken ogen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-09 19:09

Ik heb sinds 4 dagen last van onstoken ogen. Er komt vooral s'avonds en s'nachts veel pus en viezigheid uit.Als ik in de nacht wakker word kan ik me ogen niet openen, dan moet ik ze eerst laten weken met water voordat ik ze een beetje open krijg. héél pijnlijk. Ik ben vanochtend al bij de dokter geweest en die heb druppels voorgeschreven, ga die morgen ophalen.

Maar nu begin ik steeds met mijn linkeroog heel wazig tot bija niks te zien, de ene keer zie ik dan weer wat beter dan de andere keer. Net kon ik met mijn linkeroog deze tekst absoluut niet lezen eb zag ik alleen maar wit toen ik naar dit scherm keek.

Ik zit elke x te kijken of er pus of elders in me oog zit maar dat is het niet, Ik kan niks ontdekken :+ met m'n andere oog zie ik ook niet écht helder. Als ik met een nat doekje me oog probeer schoon te maken is dat écht een rot gevoel, terwijl ik eerst alleen máár met een nat watje op me oog lag, omdat dat verkoelend was.
Ik weet niet of dit ernstig is of dat dit hoort bij oog ontsteking.. wie hebben er hier meer last van gehad?

Janna_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 19:29

Ik heb dit gehad in de 2e klas, had er met beide ogen last van ..
Ontzettend leuk want je ogen zijn dan knalrood dus denkt iedereen dat je stoned bent :')

Maar ik heb er toen een zalfje voor gekregen en dat hielp na een week wel, en na een paar
weken was het weg!

Je moet alleen nu wel je oude mascara en oogpotlood weggooien want als je die weer gebruikt
krijg je het weer! En je moet niet make-up van iemand anders lenen ..

Pasamba

Re: Ontstoken ogen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 19:31

Dat je nu wat wazig begint te zien is wel normaal hoor. Dan zit er gewoon een soort van vliesje voor. Goed het zalfje gebruiken en dan moet het over gaan!

Bopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 19:31

Geen make-up opdoen idd
en als je dat wel hebt gedaan weggooien ja :j
Ik had het een paar maanden terug en dat wazige zien hoort er idd bij.

Ies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 19:34

Ik heb vaak ontstoken ogen. Dat je wazig ziet hoort er inderdaad bij. Gewoon even geen make-up op doen, en je oude weggooien. Je druppeltjes braaf op doen en s'ochtends met kokend thee water even een watje in dopen en af laten koelen en daarbij de pus mee afdeppen! :)

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-09 19:37

Ja, mensen denken idd dat ik stoned ben, héél leuk }:0 Vooral als ze je niet geloven, terwijl je toch echt echt ontstoken ogen heb :+

Gelukkig is het normaal en hoort het erbij... wel rot zeg dat wazig tot bijna niks zien. Pffff |o

Make up draag ik al vier dagen niet meer en probeer het goed schoon te houden met afgekoeld gekookt water.

Janna_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 20:05

Ja erg is dat he .. :P

Goedzo! Meer kan je in principe op dit moment niet doen ..

Succes ermee!