Al zolang ik mij kan herinneren vind ik het moeilijk mij te concentreren. Ik stel dingen uit en als ik het wel probeer lukt het niet. Hierdoor ben ik meerdere keren behoorlijk in de problemen geraakt met mijn schoolwerk (2 keer blijven zitten, 1 keer afgestroomd en vorig jaar ook nog gezakt
).Dit jaar had ik alleen Scheikunde. Ik ging vol goede moed en voornemens het nieuwe jaar in. De eerste 2/3 lessen gingen goed, ik deed voor mijn doen behoorlijk veel aan school, had mijn huiswerk op tijd af en ging goed voorbereid naar de eerste toets. Helaas bleek het cijfer tegen te vallen, een 4.9. Ontzettend balen want nu was er van mijn motivatie helemaal niks meer over.
Mijn probleem is dat ik vervolgens 'vlucht' in de leuke dingen. Werken, uitgaan, heerlijk! School? Ach, dat komt wel goed.
Nu heb ik volgende week mijn examen al maar het leren lukt mij gewoon niet. Ik had mij vorige week maandag al voorgenomen om iig 2 uurtjes per dag te leren in de Openbare Bibliotheek, maar tot nu ben ik daar pas 3 keer een uurtje geweest. Vandaag weer geprobeerd, maar dat ging helemaal niet. Ik ben na een half uurtje uit het raam staren met tranen in mijn ogen naar huis gegaan.
Ik baal echt ontzettend van mezelf, waarom kan ik mij niet goed concentreren? Zo moeilijk kan het toch niet zijn. Heeft iemand tips/ervaringen? Dan hoor ik dat graag. Ik zie het zo gebeuren dat ik dit jaar wéér niet haal..

)
? 

Gaat stukje bij beetje wat verder/beter