Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en iemand die dat heeft is genderdysfoor. 
mick75 schreef:Ik denk dat homosexualiteit en genderdystrofie twee volledig verschillende dingen zijn, die je dan ook niet met elkaar kan vergelijken. Homosexualiteit is aangeboren, genderdystrofie niet per definitie. Genderdystrofie kan bovendien over gaan met verloop van tijd, homosexualiteit niet.
Daarnaast zijn er twee compleet verschillende soorten van genderdystrofie. Bij de ene soort is het aangeboren, dat is de groep die daadwerkelijk een geslachtsverandering wil ondergaan. Bij de andere (grotere) groep is het omgevingsbepaald en tijdelijk, een fase zegmaar. Ik ben er van overtuigd dat dit allemaal compleet verschillende zaken zijn die niet verward moeten worden. Als je dat allemaal op een hoop gooit doe je al die mensen grondig te kort.
tamaramt schreef:naar aanleiding van een verhaal wat ik van de week heb gelezen en de show van dr phil van vanavond ben ik benieuwd hoe jullie over genderconfusion denken
oftewel kinderen die een ander geslacht willen zijn en zich dus ook gaan gedragen en kleden als het andere geslacht
geloven jullie dat dit echt bestaat en een fout in de hersenen is of denken jullie dat het een fase is??
Onassa schreef:tamaramt schreef:naar aanleiding van een verhaal wat ik van de week heb gelezen en de show van dr phil van vanavond ben ik benieuwd hoe jullie over genderconfusion denken
oftewel kinderen die een ander geslacht willen zijn en zich dus ook gaan gedragen en kleden als het andere geslacht
geloven jullie dat dit echt bestaat en een fout in de hersenen is of denken jullie dat het een fase is??
bedoel je toevallig dat stuk wat in mijn geheim beschreven werd??
Yessy schreef:<knip> En dan spreek je nog niet over mensen die XXY, XYY of wat voor vage combinaties dan ook hebben, waardoor hun lichaam een warboel van geslachtskenmerken kan worden.
<knip>