Laatste tijd last van buikpijn..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Moelie

Laatste tijd last van buikpijn..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-09 11:37

Hallo,

Ik heb de laatste tijd een beetje last van buikpijn, en dan voornamelijk als ik in bed lig. Het is geen enorme pijn maar toch voelt het niet prettig aan. Toen was ik net aan het werk, en opeens kreeg ik enorme steken in mijn buik! Ik kon niet eens meer blijven staan van de pijn.. was echt akelig. Toen ik ging zitten werd het wel wat minder en na 5 minuten was het helemaal weg...
Het waren een beetje van die steken.
Nou zullen er vele wel adviseren om naar de dokter te gaan maar ik ga nooit zo snel naar de dokter en de pijn is normaalgesproken ook maar heel weinig, op vanmorgen na..
Als ik er last van blijf houden dan ga ik wel een keer een bezoekje aan de dokter brengen maar nu wil ik er nog even mee wachten omdat ik zelf denk dat het niks (ernstigs) is.
Wie weet miss wat het zou kunnen zijn? Is moeilijk te zeggen als je maar zo weinig weet maar ik dacht miss heeft iemand dit ook gehad en kan erover meepraten.
Ik ben dadelijk werken dus kan de hele middag niet reageren, maar straks kom ik weer terug.

Alvast bedankt, groetjes Milou

KylaLover

Re: Laatste tijd last van buikpijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 18:15

waar in je buik zit de pijn?

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 14:48

Ik heb ook regelmatig nog last van buikpijn (vroeger kon ik daardoor niet eten), bij mij bleek het te gaan om spanning dat zich uit in buikpijn, steken ed.
Als het bij je darmen zit kan het ook een spastische darm zijn dit merk je oa door een slechte stoelgang.
Om het zeker te weten zul je denk ik toch even naar de dokter moeten gaan.

Naranga

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 17:12

Hoe lang is de laatste tijd? Het kan ook je blinde darm zijn, maar zonder specifieke plaats is er weinig te zeggen.
Ik zou toch even langs de dokter gaan, je kan wel afwachten tot het over gaat, maar vooralsnog wordt het alleen maar erger ipv minder...

Ew_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 18:49

Dat heb ik ook wel eens.
Maar dan alleen in tijden dat ik in de stress zit, vooral 's avonds en `s ochtends.
Als ik gewoon relaxt ben, heb ik er nooit last van.
Ik weet niet wat het bij jou is, is het vooral in tijden dat je veel stresst?

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 11:53

Misschien kun je voor jezelf even nagaan of het relatie met eten/ drinken kan hebben? Of iets anders, als je er op vaste tijden last van krijgt. Als je richting de oorzaak denkt, kun je misschien wat aanpassen en het voorkomen bv..

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-09 20:38

Bedankt voor al jullie reacties en sorry dat ik zolaat pas reageer.. Ik denk niet dat het met stress temaken heeft, ik heb dat voor zover ik weet helemaal niet.
Meestal is het 's morgens en 's avonds ja, soms ook nadat ik heb gerookt de laatste tijd maar niet altijd.
Kan idd iets met eten en/of drinken temaken hebben want heb het de laatste tijd ook welles na het eten ja.
's Nachts als ik op bed lig is het ook welles, dan borrelt ie ook altijd enorm.

Laatste week in de buikpijn toch wel wat minder geworden. Minder vaak dan de vorige week iig. Dus ik wacht even met de dokter, zodra het weer begint kan ik wel een afspraak maken ja. Want idd, je hoort het best vaak; mensen lopen met (minder erge) klachten rond en denken dat het niks is.. maar dan blijkt het wel iets ernstigs te zijn dus dat wil ik niet meemaken!