Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ben naar een alternatieve arts gegaan omdat ik hoopte dat met een dieet of zo de klachten zouden verminderen. Die constateerde een glutenintolerantie. Na 6 weken glutenvrij eten volledig klachtenvrij. http://www.praktijkstarmans.nl Ik vind het allemaal nog steeds erg vaag, maar het heeft mij heel goed geholpen!daffodil schreef:ik geef les en die kinderen vragen altijd of ik aan wil singelen, dat valt dus echt niet mee.
daffodil schreef:Ok, dank jullie wel alvast. Carpaal tunnel lijkt mij van niet, want ik heb echt alleen last van mijn vingers en de gewrichtjes die vanaf de aanzet van mijn vingers zitten. Mijn vingers zijn dikker, op dit moment krijg ik mijn rechterhand als vuist niet gesloten, zo dik is het. Iets beetpakken en kracht zetten is onmogelijk, ik geef les en die kinderen vragen altijd of ik aan wil singelen, dat valt dus echt niet mee. Vooral iets kleins pakken is lastig.....
Ik ga eens even kijken op de websites die jullie aangeven.
daffodil schreef:Dat herken ik, ik ben ook heel vaak geprikt op diabetes omdat ik zo onwijs veel dronk, plaste en zo moe was.Ja diabetes ben ik inmiddels een keer of 3 op geprikt, laatste keer was vorig jaar. Dat was omdat ik ontzettend veel drink en altijd dorst heb...maar daar bleek niets mis mee te zijn gelukkig.
daffodil schreef:En dit herken ik dus ook, de gewrichten in mijn vingers waren 'stroef', maar mijn vingers waren ook zo dik door vocht dat ik geen vuisten kon maken.Mijn vingers zijn dikker, op dit moment krijg ik mijn rechterhand als vuist niet gesloten, zo dik is het. Iets beetpakken en kracht zetten is onmogelijk.