Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik ben vrijdag naar de neuroloog geweest waar het vermoeden van een hernia uitgesproken is.
Maar goed om tot een beslissing te komen heb ik nog wel even moet toch eerst door de MRI. 

Wilawander schreef:Ik ben 28 en voel me soms ook echt bejaard. Heb er ook nog eens Fibromyalgie en een chronische whiplash bij.
Die injecties helpen bij mij ca. een half jaar tot een jaar. Je moet je voorstellen dat een ca. 10 cm lange toch niet dunne naald in je rug wordt gestoken tussen de wervels. Bij een goede arts voel je alleen een lichte prik zoals bij een injectie maar de laatste keren hadt ik een arts die er steeds naast zat (wat zichtbaar is in de CT) en dan gaan ze die naald bewegen en dat is echt pijnlijk en eenn eng gevoel daar je hetvoelt doortrekken in je benen. Als ze de vloeistof inspuiten voel je ook een flauwe pijn. De eerste uren hadt ik altijd een iets lam gevoel in de benen. Daarna voel je er niks meer van. Ik heb al die keren 5 a 6 behandelingen gehad met 2 weken ertussen.
Ze hebben 4 jaar geleden met een enorme spuit bloed achter mijn longen weg gehaald dus ook via de rug. Dat was geen pretje. Daarna heb ik nog een keer een ruggenprik gehad, dat vond ik wel meevallen maar als ik dit zo lees is het ook niet iets om vrolijk van te worden.

MISTRAL94 schreef:Jeetje dat je normaal 3 weken moet wachten op de uitslag van de MRI. Ik weet dat ik 4 juni de uitslag krijg.
Waarom wordt je niet door verwezen naar de neurochirurg maar naar de orthopeed?
MISTRAL94 schreef:Ik moet vanavond door de MRI, en nu heb ik ineens veel minder last van mijn rug. 4 maanden is het doffe ellende geweest, gaan ze actie ondernemen is de pijn nagenoeg wegVraag me af of het nog zinvol is om heen te gaan.

Het stelt me gewoon gerust als het er weer zit, net of dat een bevestiging is dat er idd iets zit wat er niet hoort. Gek eigenlijk he dat zoiets je gerust kan stellen