Hoihoi, Ik heb een vraagje. Ik heb brede grote voortanden en baal er al jaren ontzettend van. Ik heb een beugel gehad, heb het laten slijpen zodat ze wat kleiner waren, maar toch ben ik er echt niet tevreden over. Mijn lip staat ook iets omhoog dus dan valt het extra op. Is het mogelijk om bij een kliniek zoiets te laten verhelpen? Misschien mensen met ervaringen en adressen? Ik hoop snel wat te horen!
pitbullgup
Geplaatst: 19-05-09 14:12
tja denk dat je dan op facings (of hoe je ook schrijft) terecht komt maar dat is nogal een grote en kostbare klus. vraag je tandarts e randers even naar wat mogelijk is
Mijn voortanden zijn bijna helemaal afgebroken en ik heb nu facings erop maar die zijn juist veel groter en breeder dan mijn eigen tanden omdat ze er over heen zijn gezet.
Heb nu een beugel om ze naar achter te duwen en ruimte te verkleinen om uit eindelijk kleinere betere facings te kunnen krijgen maar is erg lastig, duur en pijnlijk.
Facings worden eerder groter dan kleiner en als je mooie wil, moet je wel een hele goede tandarts en tandtechnicus hebben.
Ik zou het even navragen aan je tandarts, maar pas op dat je niet in een behandeling komt die erg vervelend en duur is en die uiteindelijk niet veel opleverd.