Goede kapper

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jasmijn_

Goede kapper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-09 10:20

Dag dames,

Ik heb al een klein beetje rondgespit hier op het forum maar kwam nog niet tegen wat ik zocht. Ik wil eens 1x m'n haar echt goed laten knippen in een zaak waar ze er verstand van hebben en ook de tijd voor je nemen. Ik wil eigenlijk eens wat anders, niet kort ofzo maar dan iets met een kleurtje en het zou fijn zijn als ze je daar echt goed over kunnen adviseren :D Heb ooit eens wat gehoord over een bekende (tv)kapper maar weet zo even niet meer welke dat was..

Nu is mijn vraag, hebben jullie ervaring of weten jullie een goede kapper. Mag opzich door (bijna) heel Nederland zijn, maar plaatsen als Maastricht, Zeeland en bovenin Friesland e.d. zijn wel erg ver weg van Arnhem ;)

Ben benieuwd, kom maar op!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Goede kapper

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 14:53

Ik kom hier in Zwolle altijd bij Hans Kalf. Ben ook jaren op zoek gegaan naar een goede kapper die overweg kan met mijn haar ipv het een beetje te knippen en door een mislukking thuis (highlights gingen niet goed) kwam ik een keer bij Hans Kalf terecht. Zij hebben me ontzettend goed geholpen met een kleuring (goede) highlights en een knipbeurt waardoor mijn haar er erg goed uitzag, precies zoals ik wou.
Ze zijn proffesioneel, klantvriendelijk en nemen de tijd voor je om je van dienst te zijn en te overleggen wat jou het beste staat qua knippen en kleuren. Imo een echte aanrader!

Jasmijn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-09 13:42

Oke dankje..klinkt ook goed! Ben nog steeds even aan het rondkijken en heb al meerdere goeie tips gehad dus ik denk dat het daar één van gaat worden!

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 13:45

Bij Hugo in de Naarden Vesting. Doet veel bekende nederlanders. Zoals Caroline Tensen en die van Koffietijd, ben haar naam even kwijt. Knippen kost €55.

NAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 14:10

rob peetoom! zonder twijfel. Is wel duur, maar als student krijg je 20% korting. En het zit door heel nederland. JE kan zelf kiezen hoe ervaren jouw kapper is

- junior stylist
- stylist
- senior stylist
- top stylist
- creative director

hoe beter hoe duurder! ik laat me altijd knippen door een stylist en dat bevalt me prima. Geen kapsters die meters van je haar af willen knippen of stagiaires die eens wat gaan knutselen, maar professionele en klantvriendelijke kapsters die ervoor zorgen dat je je net een L'oreal model voelt.

succes!