Zoals iedereen wel weet is de pil vrij betrouwbaar maar door probleempjes heb ik al verschillende soorten en van verschillen zwarte de pil geslikt. En nu op dit moment slik ik alweer enkele maande een lichte pil namelijk microgom 30. Maar is deze eigenlijk nog wel zo betrouwbaar? nadat je eerst een tijdje een zwaardere hebt geslikt...
Ik weet het zo niet. Maar ik denk niet dat het goed is om steeds te veranderen.. wat voor probleempjes kreeg je?
Kimberleij
Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-09 08:44
Willy_UrsB schreef:
Ik weet het zo niet. Maar ik denk niet dat het goed is om steeds te veranderen.. wat voor probleempjes kreeg je?
Het is via een gynocoloog gegaan, heb ze niet zelf steeds veranderd. Maar vond het ook wel raar dat ze steeds veranderde maar zij zal het weten denk ik..
lichtere pillen zijn niet minder betrouwbaar dan zwaardere pillen, dat heb ik aan mijn huisarts gevraagd. Het heeft te maken met de hoeveelheid hormonen die erin zitten, dus het ligt er een beetje aan per persoon wat het beste werkt.
Maar ik weet niet wat de "consequenties" zijn om van zwaar naar licht over te stappen, maar dat zal jou gyn wel het beste weten!