Goede kapper in Groningen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kimbers

Goede kapper in Groningen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-09 16:22

:wave:

Ik wil mijn haar graag laten blonderen en het natuurlijk ook even weer laten bijknippen. Maar ik wil wel graag naar een écht goede kapper. Prijs maakt dan niet uit.
Ik ga nu altijd naar de kapper hier 5 minuten vandaan en dat is wel prima. Maar vind het toch iets te eng om mijn haar daar te laten blonderen.

Dus weet iemand een goede kapper in Groningen die echt ervaren zijn in het kleuren van haar?

Noeps

Re: Goede kapper in Groningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 16:32

Pfoeh.. Kinki kappers is volgens mij een hele goede! En in de Ebbinge zit de Maress, ben ik ook een keer geweest en die beviel mij goed. Maar dat was alleen voor knippen.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-09 16:46

Kinki kappers vind ik doodeng om heen te gaan :o Straks kom ik thuis met opgeschoren haar..

Is Maress op afspraak of kan je gewoon langskomen?

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 17:54

Als je kinky kappers eng vind kun je het beste naar Kapsoones (in de folkinge en Kapsoones 2 op het gedempte zuiderdiep) Ze knippen en verven hip en zijn ook nog eens een stuk goedkoper :)

Henri3kjuH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 16:50

*stipje,

Eigenlijk wil ik mn haar ook wel weer blond hebben aangezien het met de zon niet erg opschiet :+ maar ben bang dat het groen ofzo gaat worden haha dus ik hou dit even in de gaten :)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 17:32

Elke kapper kan je haar wel goed blond verven, dus opzich is dat niet zo het probleem :) Ze hebben er voor geleerd dus groen wordt het niet zo snel ;)
Knippen maakt voor mij altijd een wereld van verschil bij de verscheidene kappers. Ik zoek eigenlijk altijd een kapper uit met jong personeel, die zijn nog bij en kennen de laatste modetrends. De oudere kappers valt me vaak op blijven bij hun modebeeld hangen van een x aantal jaar geleden en zijn lang niet allemaal erg hip qua kapsels :o

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 06:27

Ik ga altijd naar Tuinenga, aan de westerhaven. Ben erg tevreden :j Heb hier nog nooit min haar laten verven (doe ik altijd zelf) wel mijn wenkbrauwen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 08:28

Kinki is niks aan hoor, stel dozen daar. En een homo. :')

Gewoon een goede kapper in de buurt zoeken, blonderen kan elke kapper wel.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 15:16

Ja iedere kapper kan blonderen, maar ik wil ook graag goed advies. Ik weet zelf namelijk niet precies welke kleuren blond ik wil.
Weet iemand misschien of kapper Onnes op paddepoel ook goed is? Ging hier vroeger als ukkie altijd heen, maar geen idee hoe het er tegenwoordig is.
Bij Maress en kapsoones zou ik rond de 80 euro kwijt zijn voor wat ik wil #)

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 21:58

Ik ga al jaren naar Le Salon op het Zuiderdiep (naast de Pathe). Ze zijn niet heel goedkoop, maar wel goed en geven ook goed advies als je daarom vraagt.

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 16:21

Ik ga altijd naar Jottem, zit in de Oude Kijk in 't Jatstraat, hele leuke kleine kapperswinkel, leuke mensen, met altijd leuke idëen!

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-09 16:54

Jullie maken het er niet makkelijker op zo :D

HT2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 15:10

Frouk schreef:
Als je kinky kappers eng vind kun je het beste naar Kapsoones (in de folkinge en Kapsoones 2 op het gedempte zuiderdiep) Ze knippen en verven hip en zijn ook nog eens een stuk goedkoper :)

Daar ga ik ook altijd heen (op gedempte zuiderdiep) erg goede kapper (y)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 15:36

mistery schreef:
Ja iedere kapper kan blonderen, maar ik wil ook graag goed advies. Ik weet zelf namelijk niet precies welke kleuren blond ik wil.
Weet iemand misschien of kapper Onnes op paddepoel ook goed is? Ging hier vroeger als ukkie altijd heen, maar geen idee hoe het er tegenwoordig is.
Bij Maress en kapsoones zou ik rond de 80 euro kwijt zijn voor wat ik wil #)

je haar blonderen en met meerdere tinten zal altijd duur zijn ;) voor uitgroei en bijknippen ben ik ook €45 kwijt per keer ;)

Rukaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 07:45

Misschien is Cosmo wat? Dat is een gerenomeerd bedrijf waarvan het personeel continu wordt bij geschoold. Meestal wordt er eerst uitgebreid met je besproken hoe en wat je wil. Ze kijken heel goed naar je haartype en bekijken dan hoe ze het zullen knippen en kleuren. Mijn moeder heeft haar haar drie keer laten verven, twee keer bij een 'gewone' kapperszaak en het viel beide keren veel te rood uit. Uiteindelijk is ze naar Cosmo gegaan en nu is het wel de juiste kleur. Haar type haar kan bepaalde pigmenten niet absorberen, moet je ook maar net weten ;)

Cosmo is trouwens wel flink prijzig!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 10:42

De Barbier :j goede kappers, mooie zaak en een hilarische receptionist. Ben daar een keer bij toeval naar binnen gerold, maar wil geen andere kappers meer aan mijn haar ;)
Het leuke is dat ze mijn haar niet wíllen verven, omdat ze de kleur te uniek vinden. Ach, en dat vind ik dan wel weer leuk :))
Ik kan ze je echt aanraden :j

Rukaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 11:54

Waar zit die Berdien?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 12:03

Oosterstraat 11 :)

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 12:06

Berdien schreef:
De Barbier :j goede kappers, mooie zaak en een hilarische receptionist. Ben daar een keer bij toeval naar binnen gerold, maar wil geen andere kappers meer aan mijn haar ;)
Het leuke is dat ze mijn haar niet wíllen verven, omdat ze de kleur te uniek vinden. Ach, en dat vind ik dan wel weer leuk :))
Ik kan ze je echt aanraden :j

Is het daar op afspraak, of vrij inloop?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 12:10

Dat verschilt, de ene keer kan ik zo gaan zitten, moet ik tien minuten wachten of ik moet een afspraak maken.

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 19:18

Ik raad je echt aan op om naar de kinky kappers te gaan. Je gaat daar sowieso met geweldig haar weg. En nee ik ben geen alto :D .

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-09 19:59

Ik ben ondertussen al naar de kapper geweest :D
Heb nergens een afspraak gemaakt maar ik was toevallig op paddepoel en besloot om gewoon maar bij Onnes binnen te lopen.
Was voor knippen/wassen en 2 kleuren verven 60 euro kwijt. Maar ik ben helemaal tevreden :D

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 15:24

Schopje :o

Ik ben dus op zoek naar een goede kapper, die naar mijn weinige, dunne en broze haar kan kijken.
Ik heb al 10jaar een permanent om te verbloemen hoe dun mijn haar is, maar ben het nu weleens beu.
Ook verstand van (flip in) extensions zou wel prima zijn, tenzij ze vinden dat het minder triest gesteld is met mijn haar dan ik denk.

Hierboven klinkt Barbier wel goed?