Help! Rare bult

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sence

Help! Rare bult

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-09 21:08

Al jaren heb ik tussen de benen, en dan waar de rand van je ondergoed zit, onder de huid een soort van bultje. Niet zichtbaar, maar wel voelbaar. Soms is het weg, en soms is het er weer.

Maar... vanmiddag kwam ik er achter dat er bovenop, iets er naast, een bult boven de huid is gekomen. De bult is een beetje wit/lichtroze en heel erg zacht. Je kan het gewoon indrukken (het voelt ook alsof er iets in zit, vocht bv., dat het kan knappen), maar best groot vind ik. Zeg maar een hele dikke grote puist formaat, maar een beetje vierkant :+ Ik dacht eerst misschien een ingegroeide haar, maarja... Ik weet het ook niet hoor :=

Maar goed... Ik heb geen flauw idee wat het is, en ik ben niet iemand die 1 2 3 naar de dokter gaat, helemaal niet als het op zo'n plek zit.

Ik wou eerst dus even weten of iemand van jullie weet wat het is, of het bekend voor komt... En ook of dit ernstig is?

Amanda_T

Re: Help! Rare bult

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 22:08

Ik heb ook een keer zoiets gehad, ik liep er al maanden en maanden mee rond en maakte mezelf helemaal gek met het idee dat het weleens IETS zou kunnen zijn. Ik zat toen nog op de middelbare school en ben uiteindelijk toch naar de huisarts gegaan. Zowiezo voor jezelf, want je zit jezelf helemaal gek te maken en ook om uit te sluiten dat het ernstigs is.. Bij mij was het een verstopt kliertje, of ontstoken, ik weet het al niet eens precies meer, niks aan de hand in ieder geval en 2 weken na het bezoek aan de dokter was het weg.

Dus als ik jou was zou ik gewoon even naar de dokter gaan, daar vind die man/vrouw niks geks aan, daar zijn ze voor. En wij kunnen ook moeilijk zeggen wat het is, dat is toch per persoon anders.