pijnlijk polsgewricht...?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Arabesk

pijnlijk polsgewricht...?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-09 06:27

Ik was twee weken terug iets aan het scheppen en toen stootte ik keihard op een betonplaat en voelde ik dat mijn polsgewricht dat de botten op elkaar klapte.

Nu heb ik nog steeds last van mijn pols, hij is stijf en ik kan er minder goed mee bewegen, schrijven gaat haast niet, typen wel :D

Het is ook weer niet zó erg dat ik er mee naar de dokter wil gaan, maar weet iemand wat dit is? (en hoe lang het nog duurt voordat het over gaat ^) )

chocobroodje

Re: pijnlijk polsgewricht...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 15:14

Misschien toch een haarscheurtje? Heb je er nu nog last van. En hoe stijf is het. Kun je het helemaal niet bewegen?

Mars

Re: pijnlijk polsgewricht...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 15:54

Lijkt hem toch een overbelasting/irritatie in je polsgewricht, ik heb dit zelf ook wel eens gehad. Het doet veel zeer en het kan echt wel een tijdje duren voor het zich helemaal hersteld heeft.
Een polsgewricht gebruik je tenslotte dag in, dag uit en het is moeilijk om het te ontlasten.

Ik zou toch proberen het veel rust te geven, niet teveel computeren, want dat is een enorme belasting voor je polsen (ook typen). Terwijl ik dit schrijf voel ik mijn eigen pols ook op spelen, het is niet handig, maar rusten is dan toch het beste.
Eventueel een pijnstiller als je erg veel last hebt.