Continu trillen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Continu trillen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 18:48

Heb hier eigenlijk al geruime tijd last van, kleine spierafwijking waardoor ik continu zit te trillen. Het is niet hinderlijk, maar mensen vragen altijd of ik het koud heb, waarom ik zo zit te trillen. Nu ben ik benieuwd of meer bokkers hier last van hebben? Of ben ik de enige die altijd zit te trillen?

Cyntje

Re: Continu trillen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 22:59

Ik heb het geregeld in de winter, dan krijg ik een soort pijnaanvallen en heb ik ook een rillerig gevoel...
Echter is er bij mij met onderzoeken nooit iets uitgekomen :?

kiyarah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 23:04

Het kàn B12 tekort zijn? Kan je laten controleren bij de HA!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 23:05

Ik heb het laten controleren :j vitaminetekort is het niet, het is echt een kleine spierafwijking. Ben er zelf aan gewend, maar andere mensen valt het heel erg op :j

Pijnaanvallen is wel eng Cyn, :=

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 23:07

Ja... ik heb het vaak in de winter nadat ik iets heb gedaan, hoeft niet eens een zware inspanning te zijn.
Ik moet dan eigenlijk door blijven gaan... maargoed dat gaat niet :+
Dus zodra ik op de bank ga zitten ofzo dan ben ik binnen een mum van tijd enorm stijf enzo en dan krijg ik ook die rillingen...

Heb er deze winter geen last van gehad maar dat komt ook omdat tijdens de zwangerschap alles ook weker wordt, dus wil daar nog wel een keer op verder borduren :j

Wat voor kleine spierafwijking heb je dan als ik vragen mag O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 23:09

Ik weet niet precies wat voor spierafwijking het is, daar heb ik verder nog geen onderzoek naar laten doen, omdat ik in principe gewoon door kan gaan als ik zit te trillen. Zelf merk ik het ook bijna niet meer :)

En inderdaad, door de zwangerschap wordt alles weker, misschien dat je daardoor er wel echt goed vanaf komt, dat je de trillingen ook niet meer terugkrijgt. :) Even offtopic, je bent nu toch bijna zo ver? :)

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 23:10

Ik weet niet of de boel ook week blijft na de bevalling... neem aan dat het dan wel weer bijtrekt.

En inderdaad, ik ben bijna zover :j om precies te zijn nu nog 5 dagen :+