tril oog

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamer_S

tril oog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-09 11:33

Je hebt toch welleens dat je ooglid zeg maar trilt? En meestal gebeurd dat toch maar 1 keer in de zoveel tijd een paar minuten of hoogstens een paar uur?
Nu heb ik er dus al ruim een week last van, en dan elke dag bijna de hele dag met een paar uurtjes pauze ertussen. Langzamerhand word ik er echt gek van! Wat kan ik daar aan doen? ik durf niet eens meer iemand recht aan te kijken :o
Het is ook niet zo dat ik echt stress heb of dat ik heel veel slaaptekort kom ofzo..

Sammetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 11:45

Het schijnt ook een reactie op hyperventilatie te zijn, heb je daar ooit last van gehad? Even masseren wil ook nog wel eens helpen. Sterkte!

Mars

Re: tril oog

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 12:44

Ik heb het idd ook weleens, heel irritant, maar meestal gaat het snel weer over. Het kan een reactie op stress zijn, of het feit dat je je ergens zorgen om maakt.
Misschien even masseren, zoals hierboven gezegd wordt.

kazary

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 12:45

Ik heb het ook regelmatig. bij mij is het toch wel als ik moe ben.

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 12:47

Er is mij altijd verteld dat dat een teken van vermoeidheid is.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 12:47

Ik heb het ook wel eens, heb het idee dat ik het vooral heb als ik moe ben.

Een hele week is wel een beetje raar inderdaad, bij mij komt het hooguit een paar seconden en dan is het weer weg. En dat meestal één of hooguit een paar dagen.

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 12:48

Ik heb daar ook is last van gehad, en toen had ik ook echt niet meer stress als normaal. Bij mij zei de Ha dat het vanzelf over gaat, kan 1 a twee weekjes duren en dat was bij mij ook het geval ;)

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 13:02

Ik heb er de laatste weken ook veel last van. Eerst had ik het heel af en toe, bijna nooit en dan was het maar heel kort. Maar nu heb ik het sinds 4 weken elke dag een tijd, dan is het weer weg en later komt het weer. Hetzelfde als jij dus. Moet zeggen dat het nu wel minder begint te worden. Irritant is het zeker!

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 13:07

Iemand in mijn omgeving heeft dat constant en het gaat ook niet meer weg. Maar gelukkig gaat het bij de meesten vanzelf over. Ze zeggen inderdaad dat het van vermoeidheid kan komen.

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 13:12

Ik heb dat vorige week gehad, maar toen was ik verkouden en had ik sowieso al soepogen. :+ Verschrikkelijk irritant inderdaad! Ben jij toevallig ook verkouden? Bij mij is het nu gelukkig weer over, ik hoop dat dat bij jou ook snel zo is!

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 13:15

Een onschuldig verschijnsel van stress is dit. Wat soms helpt is een flink fysieke inspanning.

Mijn moeder had hier een paar jaar geleden al 2 weken last van. Toen gingen we wadlopen met de hele familie (14 km door de blub) en daarna was ze er vanaf.

Opzich niet raar, want lichaamsbeweging is een goede manier om stress van je af te laten glijden.

Niet dat je persé stijf hoeft te staan van de stress om dit te krijgen hoor. Een beetje een drukke periode in combinatie met vermoeidheid zorgt al snel voor dit soort kwaaltjes.
Het gaat vanzelf over.