ik ben zo moe

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

ik ben zo moe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 20:29

Hallo!
ik heb een probleempje
ik ben heel snel moe, het is geen Phyfer (hoe je dat schrijft)heb bloed laten prikken
mijn neus zit eigenlijk altijd dicht, en als ik de trap op ren ben ik bekaf..
ik ben allergisch voor honden en katten ( hebben we niet)
en ik ben allergisch voor huisstofmijt ( speciaal kussen en deken, en harde vloer)
ik had ook een neusspray maar dat werkt niet, ik heb ook geen hooikoorts, ik ga wel beginnen met Xyzal (pilletjes) maar ik weet niet of dat gaat werken,,
dus,, wat zal het zijn?
ik heb ook geen bronchitis of longklachten
iemand ook? of tips?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 05-05-09 20:31, in het totaal 1 keer bewerkt

_Tara_

Re: ik ben zo moe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 20:30

Waarom ga je beginnen met Xyzal?

De moeheid kan voortkomen uit je allergie, dit vergt namelijk best wat energie van je lichaam. Als je er echt last van hebt zou ik toch nog een keer naar de huisarts gaan en je probleem goed uitleggen.

Wig_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 20:31

Veel vitaminne pillen slikken.
Echinaforce van dr. a Vogel.
Ik heb Pfeifer en dit zijn extra vitaminne die ik dus moet slikken,
en ze zijn dus echt goed! als ik ze niet slik merk ik het. probeer die is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 20:33

_Tara_ schreef:
Waarom ga je beginnen met Xyzal?

De moeheid kan voortkomen uit je allergie, dit vergt namelijk best wat energie van je lichaam. Als je er echt last van hebt zou ik toch nog een keer naar de huisarts gaan en je probleem goed uitleggen.

mijn moeder gebruikt dat altijd ( heeft ook geen hooikoorts) en help bij haar wel

juf_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 20:33

Vervelend voor je dat je er zo'n last van hebt. Heb zelf dezelfde allergieën en bij mij helpt de neusspray ook echt niet. Heb wel pilletjes van de dokter maar die helpen alleen als ik ze van tevoren inneem, en je weet nooit wanneer dat is. Wat bij mij het beste werkt is veel buitenlucht en werken aan de conditie (ik ben veel gaan hardlopen). Verder is het nogal onvoorspelbaar, de ene keer gaat het heel lang goed en dan opeens weer heel veel last.

Trouwens een harde vloer helpt alleen als je elke dag stofzuigt of met swiffer oid. Kortpolige vloerbedekking is eigenlijk beter omdat dat de stofdeeltjes vasthoudt en ze niet kunnen gaan vlokken.

Sterkte ermee!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 20:38

Ik zou iig niet zomaar iets gaan slikken omdat 't bij je moeder helpt.
Van de trap oprennen word ik ook moe trouwens. Dan moet je aan je conditie werken :P

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 20:46

Ik heb wel last van hooikoorts, maar dat put ook enorm uit hoor. Als ik daar niks tegen neem, dan kun je me ook van de grond rapen, want dan ben ik énorm moe.
Allergieën kunnen je heel erg moe maken. Feit dat je altijd een verstopte neus hebt zegt al genoeg..
Lastig hoor..