En dan denk ik goh moet toch weer wat meer tot mezelf komen, en dan gaat t weer ff goed maar al snel haal ik te veel op mijn nek en laat ik belangrijke dingen liggen zoals bv school. ook heb ik nog tal van 'bit' tijdschriften liggen en boeken die ik zwaar interesant vind maar er eigenlijk maar niet aan toe kom om ze te lezen. zo ben ik nog bezig met house kijken en zit ik nog steeds bij seizoen 1
. school stapelt zich flink op, en daar moet ik echt meer discipline in krijgen. wat gaat er dan wel goed zou je denken.. werken en stagelopen en op school de lessen volgen ook. heb het best druk, maandag en dinsdag school tot half 3 en dan ben ik om 4uur thuis, woendag donderdag en vrijdag stagelopen en dan ben ik om 5 uur thuis en vrijdag avond werken van 18:00 tot 21:00 en op zaterdag de hele dag werken. Zondag heb ik mezelf nu verplicht om uit te slapen en niks te plannen zodat ik die dag ff helemaal niks hoef.meer van die mutsen als ik?
wat doen jullie er aan om 'je leven een beetje op de rails te houden?'
Het enigste wat ik mee kan geven is dingen gaan plannen. Maak een rooster met week taken. Doe eerste de dingen die je verschrikkelijk/niet leuk vindt en dan leuke dingen. Dat geeft vaak zelfdoening.
. En ook echt je sleutel kwijt raken in je eigen hand, dat soort dingen.
Tenminste dat heb ik altijd. Als je iets hebt wat echt werkt, wil ik het graag weten. Denk dat het ook wel echt aan de persoon ligt, dat het in je karakter zit. Sommige mensen zijn zo geordend. Gelukkig kunnen we het wel leren, beetje bij beetje haha.
? Of doe je al nuttige dingen? Misschien zit je tijd al vol met dingen die je niet beseft dat je ze doet. En misschien kan je zo iets verbeteren zodat het meer naar je zin gaat.