Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mikster schreef:Hee.... nooit gedacht aan Nivea. Heb even de hele lijn bekeken en ziet er goed uit!
Kun je het ook over make-up aanbrengen eventueel? En blijft de glans de hele dag houden of trekt het na een tijdje in?
Bienotje schreef:Die radiance balm ga ik ook even kijken! Staat dat bij make-up of bij de creme's?Kruidvat heeft een radiance balm, ook bedoeld voor wat meer glans op je gezicht. MAC (duurder merk) heeft de zogenaamde srobecream en werkt hetzelfde. Die gebruik je onder je make-up. Eyeko (eyeko.com) heeft ook een 3 in 1 cream die ook highlight.
Verder hebben ook wat merken 'finishes', poeder die voor wat meer glow op je gezicht zorgen. Gewoon even rondkijken wat je geschikt lijkt
mywayzidane schreef:Bij de douglas hebben ze van beyu (hoop dat ik het goed schrijf) super mooie highlighters.
Ik snap alleen jouw beschrijving van highlighters niet zo goed.....
Zelf gebruik ik deze http://www.essence.eu/nl/producten/sun-club.html super fijn en zit net een sparkling in en niet te duur
Liek_ schreef:Is een bronzer niks voor je? Die geeft een prachtige gloed als je het op de juiste plekken aanbrengt en ziet er heel natuurlijk uit! De bronsparels van de hema hebben geen glitters (de compacte bronzer wél) en kost natuurlijk geen drol..
Verder kun je als highlighter altijd een lik vaseline/purol/lipgloss/oogschaduwcreme gebruiken!