Fijne highlighter?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mikster

Fijne highlighter?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 16:13

Ik ben op zoek naar een goede,glanzende niet te glitterende, kleurloze highlighter.
Heb natuurlijk al gegoogled, maar werd er eigenlijk niet echt wijzer van of ze hadden het over die met toch een beetje kleur en ik heb al genoeg rode wangen van mezelf. Of ze hebben teveel glitters. Ik vind gewoon een glans mooi maar hoef niet te glitteren.
Welke gebruiken jullie? En hoe is die?

Weet trouwens niet of dat mijn vraag hier goed staat? Maar Mens en welzijn leek me ook niet de goede plek.

Noeps

Re: Fijne highlighter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 16:23

Bedoel je een highlighter op of een blusher?

Als je minder rode wangen wilt maar wel een accent op je wangen zou ik voor een product met een groenige tint kiezen. Klinkt vreemd maar groen is de complementaire kleur van rood en neutraliseert dus een beetje.

mikster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 16:40

Nee het moet juist geen blush zijn. Die heb ik van nature al.
Ik wil gewoon een glans op jukbeenderen en ogen enzo.
Dat van die concealers wist ik, maar ben er niet perse op uit om mijn rode wangen te neutralisen maar ik vind een natuurlijke glans zo mooi! Daar heb je highlighter voor nodig maar welke echt fijn is? Geen idee!

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 16:47

mikster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 16:55

Hee.... nooit gedacht aan Nivea. Heb even de hele lijn bekeken en ziet er goed uit!
Kun je het ook over make-up aanbrengen eventueel? En blijft de glans de hele dag houden of trekt het na een tijdje in?

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 16:58

Is het de bedoeling over of onder de make-up (foundation en poeder enzo )

mikster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 17:07

Eigenlijk beide. Als ik gewoon foundation op heb enzo en dan wat glans. Maar ook als ik een dagje niets gebruik qua foundation dat ik toch een mooie glans heb.
Maakt het het iets uit dan? Moet ik voor beide(met of zonder make-up) dan een andere gebruiken?

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 17:09

Geen idee, dit vroeg ik me ook af

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 17:11

Dior heeft er ook een hele mooie :)

Op foundation is het altijd beter dan komt het mooier uit en plakt het beter.
Als je zonder doet kan je beter creme highlighter gebruiken wat je ook kan gebruiken met foundation.
Laatst bijgewerkt door lesilla op 03-05-09 17:12, in het totaal 1 keer bewerkt

mikster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 17:12

HAha oke! Mijn zusje heeft wel een highlighter van bv Collistar die gebruikt ze voor beide doeleinde. Maar ik vind die toch teveel kleur en glitters afgeven!

mikster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 17:18

@ Katiavl. Is dat de Dior skinflash booster pen of bedoel je een andere?

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 17:30

mikster schreef:
Hee.... nooit gedacht aan Nivea. Heb even de hele lijn bekeken en ziet er goed uit!
Kun je het ook over make-up aanbrengen eventueel? En blijft de glans de hele dag houden of trekt het na een tijdje in?

Volgens mij kan je hem prima over je make-up aanbrengen. Over de foundation ofzo... De glans blijft toch wel een hele dag zitten.
Het trekt wel in je vel, maar de glans blijf je heel lang zien.

Je komt ook heel lang toe met zo'n potje aangezien je maar een klein beetje nodig hebt. Als ik verder geen make-up gebruik
doe ik het over mijn hele gezicht. Krijg je zo'n mooie gezonde glow :)

mikster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 17:53

Ik ga die van nivea sowieso kopen. Het lijkt me een fijn product.
Kijken of ik ergens eerst een proefmonster kan scoren!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 21:20

Kruidvat heeft een radiance balm, ook bedoeld voor wat meer glans op je gezicht. MAC (duurder merk) heeft de zogenaamde srobecream en werkt hetzelfde. Die gebruik je onder je make-up. Eyeko (eyeko.com) heeft ook een 3 in 1 cream die ook highlight.

Verder hebben ook wat merken 'finishes', poeder die voor wat meer glow op je gezicht zorgen. Gewoon even rondkijken wat je geschikt lijkt :)

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 23:22

[LZP] > [MW]

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 23:37

Bij de douglas hebben ze van beyu (hoop dat ik het goed schrijf) super mooie highlighters.
Ik snap alleen jouw beschrijving van highlighters niet zo goed.....

Zelf gebruik ik deze http://www.essence.eu/nl/producten/sun-club.html super fijn en zit net een sparkling in en niet te duur :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 23:45

Is een bronzer niks voor je? Die geeft een prachtige gloed als je het op de juiste plekken aanbrengt en ziet er heel natuurlijk uit! De bronsparels van de hema hebben geen glitters (de compacte bronzer wél) en kost natuurlijk geen drol..

Verder kun je als highlighter altijd een lik vaseline/purol/lipgloss/oogschaduwcreme gebruiken!

mikster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-09 15:16

Bienotje schreef:
Kruidvat heeft een radiance balm, ook bedoeld voor wat meer glans op je gezicht. MAC (duurder merk) heeft de zogenaamde srobecream en werkt hetzelfde. Die gebruik je onder je make-up. Eyeko (eyeko.com) heeft ook een 3 in 1 cream die ook highlight.

Verder hebben ook wat merken 'finishes', poeder die voor wat meer glow op je gezicht zorgen. Gewoon even rondkijken wat je geschikt lijkt :)
Die radiance balm ga ik ook even kijken! Staat dat bij make-up of bij de creme's?
Mac vind ik ook super, alleen is hier in de buurt volgens mij niet te krijgen.
Die van Eyeko heb ik ook gezien, snapte alleen het betalen met paypal niet, dat ga ik ook nog ff uitzoeken!

mywayzidane schreef:
Bij de douglas hebben ze van beyu (hoop dat ik het goed schrijf) super mooie highlighters.
Ik snap alleen jouw beschrijving van highlighters niet zo goed.....

Zelf gebruik ik deze http://www.essence.eu/nl/producten/sun-club.html super fijn en zit net een sparkling in en niet te duur :D

Wat snap je niet dan?? Misschien heet wat ik omschrijf wel totaal anders eigenlijk, geen idee? Wat ik zoek moet een natuurlijke glans geven zonder een kleurtje. Je hebt er wat waar echt veel glitters in zitten die zoek ik dus niet!
Binnenkort ga ik ff de stad in en bij Douglas langs!
Die lijn van essence lijkt me ook wel wat, ook eens ff kijken. Volgens mij staat het nl niet bij de Kruidvat bij ons. Of ik ben scheel!

Liek_ schreef:
Is een bronzer niks voor je? Die geeft een prachtige gloed als je het op de juiste plekken aanbrengt en ziet er heel natuurlijk uit! De bronsparels van de hema hebben geen glitters (de compacte bronzer wél) en kost natuurlijk geen drol..

Verder kun je als highlighter altijd een lik vaseline/purol/lipgloss/oogschaduwcreme gebruiken!

Een bronzer heb ik een vrij natuurlijke en lichtere kleur, toch vind ik het voor het effect wat ik wil teveel kleur hebben.
Ik gebruik bronzer wel voor een avondje uit maar zou dat nooit overdag gebruiken. Toch bedankt voor je antwoord!

Iedereen bedankt voor het antwoorden, ik heb hier nu al meer merken gezien dan bij het zoeken op google. Ik ga ze eens ff bekijken!
Als iemand nog wat weet hoor ik het graag. Opzich mogen het ook best wat duurdere merken zijn hoor. Want als ik iets in mijn hoofd heb dat wil ik dat, ookal is het soms een beetje veel geld. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 18:18

ik smeer weleens een likje vaseline op mijn jukbeenderen en onder mijn wenkbrauwbotje.
ideaal.