Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Probeer mijn tip 100% succes! 
) heb ik er nog wel eens eventjes ruzie mee. Maar als ik terugdenk aan de pil-jaren heb ik het er echt wel voor over. 
Mas schreef:Ik zou het ook nog niet opgeven hoor meid, wat ik zeg: laat het even en probeer desnods morgen opnieuw. Klinkt als iets waar je echt even handig in moet worden en ik denk dat je gewoon moet uitproberen hoe het voor jou het handigst werkt.
Als je nu ongeduldig etc. wordt dan helpt dat niet bij het inbrengen denk ik, ga eventjes wat anders doen en probeer het een andere keer met frisse moed opnieuw
Hinata schreef:Munnie schreef:Dat klinkt heel bekend ik wordt er ook echt boos en chagerijnig van maar ga ik je bed liggen benen omhoog nog een keer proberen wel gordijnen dicht doen he
En anders even je vriend bellen.
Merk je er eigenlijk wat van tijdens de sex, of je vriend?

GamblersCup schreef:Mens, je hebt m net en geeft nu al op?![]()
Gewoon oefenen. Verschillende "posities" uitproberen, je komt er vanzelf één tegen waarbij het wat makkelijker gaat. En achteraf nog even wat hoger duwen helpt ook. Je hoort de ring niet te voelen, dan zit ie écht te ver naar voren.
De voordelen tegenover de pil maken het echt wel waard om nog even door te zetten.
Ik gebruik het ding nu 5 jaar en af en toe (vooral als ik lange nagels heb![]()
) heb ik er nog wel eens eventjes ruzie mee. Maar als ik terugdenk aan de pil-jaren heb ik het er echt wel voor over.
Probeer het eens op je hurken. Dat is de tip die ik van de gyn meekreeg en werkt bij mij het beste.