Hij wil er niet in...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Essiie

Hij wil er niet in...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-09 18:26

Hallo,

Ik ben nu aan de nuvaring en nou wil ik hem voor de eerste keer inbrengen maar dit lukt niet.
Hij blijft helemaal voor in zitten.
Weten jullie misschien wat ik fout doe, en hoe ik zorg dat tie er wel goed in komt te zitten?

Alvast bedankt!

sidneey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 18:31

Klinkt misschien gek, maar op youtube zijn wel flimpjes te vinden. Goed "ovaal" maken voor het inbrengen. Heeft veel weg van een tampon inbrengen. En idd ook goed de bijsluiter lezen.
Laatst bijgewerkt door sidneey op 27-04-09 18:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 18:32

Dat staat toch wel op de verpakking..
Volgens mij moet je er een wokkel van draaien en dan verticaal inbrengen..
maar ik kan het ook mis hebben..

mss de site van nuvaring even raadplegen

Essiie

Re: Hij wil er niet in...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-09 18:39

Die filmpjes heb ik bekeken, en ik doe precies hoe t moet. Maar het lukt gewoon niet..

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 18:41

Ben je wel genoeg ontspannen?
Anders eventjes wachten en iets anders gaan doen, even aan iets anders denken en dan strakjes nog een keertje proberen.

Essiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-09 18:43

Naja ik zit eraan te denken maar weer met de pil te beginnen..

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 18:47

Ik heb dit ook altijd heb het op 100 verschillende manieren gedaan en het is erg lastig denk dat ik een kleinere ruimte heb daarbinnen.

Wat kan helpen is plt gaan liggen benen de lucht in en dan proberen wil bij mij wel eens helpen. Ik moet hem over het algemeen even aan laten duwen dit is dus met de sex en hij zit prima :D

Helaas wordt ik ziek van de pil.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 18:48

Nu heb ik zelf nooit zo'n ding gebruikt hoor, maar ik kan me nog herinneren hoe het was toen ik voor t eerst aan de tampons ging. De eerste paar keer waren ook een ramp, voor mijn gevoel zou ik er nooit handig in worden :=
Maar inmiddels weet ik niet beter, ik denk dat het met die nuvaring ook zo werkt, je moet er gewoon even handigheid in krijgen. Ik zou het dus zeker nog niet opgeven, maar nog even blijven proberen :j

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 18:49

Ik gebruik hem denk ik al een jaar of 3 en lukt nog steeds niet goed. Bij mij zit die trouwens altijd wel vrij voorin ookal is die aan gedouwt heb er dan geen last van.

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 18:51

Essiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-09 18:53

Naja ik begin gewoon weer met de pil, in die nuvaring heb ik geen vertrouwen meer.

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 18:55

Ha ha jij geeft ook wel snel op :P Probeer mijn tip 100% succes!

Essiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-09 18:57

Ik voel hem ook zitten, en ik heb net al een uurtje voor in gehad. Ik word er nu al chagerijnig van..

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 18:59

Dat klinkt heel bekend ik wordt er ook echt boos en chagerijnig van maar ga ik je bed liggen benen omhoog nog een keer proberen wel gordijnen dicht doen he ;)

En anders even je vriend bellen.

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 19:02

Munnie schreef:
Dat klinkt heel bekend ik wordt er ook echt boos en chagerijnig van maar ga ik je bed liggen benen omhoog nog een keer proberen wel gordijnen dicht doen he ;)

Merk je er eigenlijk wat van tijdens de sex, of je vriend?

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 19:02

Mens, je hebt m net en geeft nu al op? :D
Gewoon oefenen. Verschillende "posities" uitproberen, je komt er vanzelf één tegen waarbij het wat makkelijker gaat. En achteraf nog even wat hoger duwen helpt ook. Je hoort de ring niet te voelen, dan zit ie écht te ver naar voren.

De voordelen tegenover de pil maken het echt wel waard om nog even door te zetten.

Ik gebruik het ding nu 5 jaar en af en toe (vooral als ik lange nagels heb :roll: :o ) heb ik er nog wel eens eventjes ruzie mee. Maar als ik terugdenk aan de pil-jaren heb ik het er echt wel voor over.

Probeer het eens op je hurken. Dat is de tip die ik van de gyn meekreeg en werkt bij mij het beste.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 19:03

Ik had dat ook de eerste paar keer met tampons dat ik 'm voelde zitten, heb het toen een tijd niet meer geprobeerd en toen wel weer een keer want ik wou persee zwemmen, en toen lukte het wel. Volgens mij is het net als Munnie zegt ; oefening baart kunst :D

Ik kreeg alleen wel een beetje een verkeerde gedachte bij de titel van dit topic :=

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 19:07

Ik zou het ook nog niet opgeven hoor meid, wat ik zeg: laat het even en probeer desnods morgen opnieuw. Klinkt als iets waar je echt even handig in moet worden en ik denk dat je gewoon moet uitproberen hoe het voor jou het handigst werkt.
Als je nu ongeduldig etc. wordt dan helpt dat niet bij het inbrengen denk ik, ga eventjes wat anders doen en probeer het een andere keer met frisse moed opnieuw :)

AdelineL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 19:08

Mas schreef:
Ik zou het ook nog niet opgeven hoor meid, wat ik zeg: laat het even en probeer desnods morgen opnieuw. Klinkt als iets waar je echt even handig in moet worden en ik denk dat je gewoon moet uitproberen hoe het voor jou het handigst werkt.
Als je nu ongeduldig etc. wordt dan helpt dat niet bij het inbrengen denk ik, ga eventjes wat anders doen en probeer het een andere keer met frisse moed opnieuw :)

Dat kan dus niet, want hij mag maar 3 uur buiten de vagina.

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 19:10

Hinata schreef:
Munnie schreef:

Merk je er eigenlijk wat van tijdens de sex, of je vriend?

Ik niet en mijn vriend weet ik eigenlijk niet teminste me ex dus kan het niet meer navragen. Wel als ze met de vinger erin zitten kunnen ze hem voelen denk ik.

Verder zal die het wel voelen op het moment dat hij hem met zijn p!emel aan moet duwen omdat die anders niet goed blijft zitten. Maar als je een goede positie heb moet het wel lukken

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 19:19

Lien, Tuurlijk kan dat wel. Je kan toch even een maandje condooms gebruiken mocht je de ring eigenlijk te laat ingebracht hebben.

De ring goed plat vouwen of als wokkeltje draaien en dan rustig (echt even de tijd er voor nemen) inbrengen. Ik deed het in het begin onder de douche, dan ben je meestal lekker ontspannen en ging het wat makkelijker.
Als je een vriendje hebt kan je vragen of hij even wil duwen...misschien een beetje gek maar hij kan er wel makkelijker bij ;)

Ik heb nog nooit last gehad van de ring tijdens de sex (de mannen ook niet).

Essiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-09 19:25

Ik heb btw alweer een pil geslikt.

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 19:26

Niet zo snel opgeven, als je eenmaal gewend bent dan is het ideaal. Geen gedoe meer met dagelijks aan dat pilletje denken, zeker als je de sms of e-maildienst gebruikt dan hoef je zelfs niet meer te denken aan wanneer ie eruit en weer in moet. Echt super! Je moet 'm gewoon een beetje samenduwen, dan erin en dan met je vinger verder duwen. Net als een tampon dus. Tis effe wennen, dat klopt wel ja. En dat je 'm voelt, dat hou je vrees ik wel even. Ik voelde dat ding denk ik een week of twee wel zitten, op een gegeven moment vroeg ik me af of dat ooit wel goed zou komen. Maar nu voel ik er helemaal niks meer van. Even doorzetten dus, het is echt de moeite waard!

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 19:48

LZP -> MW

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 19:54

GamblersCup schreef:
Mens, je hebt m net en geeft nu al op? :D
Gewoon oefenen. Verschillende "posities" uitproberen, je komt er vanzelf één tegen waarbij het wat makkelijker gaat. En achteraf nog even wat hoger duwen helpt ook. Je hoort de ring niet te voelen, dan zit ie écht te ver naar voren.

De voordelen tegenover de pil maken het echt wel waard om nog even door te zetten.

Ik gebruik het ding nu 5 jaar en af en toe (vooral als ik lange nagels heb :roll: :o ) heb ik er nog wel eens eventjes ruzie mee. Maar als ik terugdenk aan de pil-jaren heb ik het er echt wel voor over.

Probeer het eens op je hurken. Dat is de tip die ik van de gyn meekreeg en werkt bij mij het beste.

ik heb even meegelezen maar even een hele domme vraag mischien welke voordelen bedoel je tegenover de pil? de pil lijkt mij eignelijk nu fijner of heb je daar meer last van?

en is het erg als je die ring na je stopweek een dag later indoet?