Steken in oor en warm gevoel...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

silver

Steken in oor en warm gevoel...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-09 22:38

Ik heb nu sinds een week last van pijnlijke steken in mijn oor. Wanneer de steken weg zijn hou ik alleen nog een soort van warm gevoel over. Ik heb dit alleen in mijn rechter oor. De steken zijn er niet continue, maar komen soms opzetten. M'n oor zit verder niet echt dicht.

Vandaag vertelde een collega mij dat haar dochter dit ook heeft en dat het bij haar komt door migraine. Zij heeft het namelijk ook aan één oor. Nu ben ik wel erg gevoelig voor hoofdpijn en vraag mij dan ook af of het hierdoor kan komen of dat het misschien toch wat anders is.

Heeft iemand hier ook wel eens zulke steken? Zoja, wat was/is de oorzaak daarvan?

Alvast bedankt! :)

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 05:16

als je er al een week last van hebt...word het dan niet tijd voor een bezoekje aan de dokter?

wij zijn hier geen dokters he?

kan een oorontsteking zijn en dan moet je toch echt medicatie hebben

Bon_Bon

Re: Steken in oor en warm gevoel...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 05:48

ahh ben dus niet de enige eigenwijzerik :p

Zou toch ff langs dokter gaan, had laatst ook telkens oorpijn bleek oorontsteking te zijn :p plus daarbij 2 ontstoken kiezen :')

Ga altijd te laat naar de dokter :p

silver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-09 06:21

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb ook met mezelf afgesproken dat als het na het weekend nog niet over is, ik wel even naar de dokter ga. Maar ik vroeg me gewoon af of er hier meer mensen last van hebben. Het is namelijk ook soms weer een tijdje weg.. Het komt maar heel af en toe opzetten.

Maar goed, ik kijk het even aan en anders wordt het volgende week even een retourtje huisarts! ;)

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 17:00

ik heb het in het verleden wel vaak gehad.
mijn buis van eustachius is wat te nauw waardoor er een verkeerde druk op het trommelvlies ontstaat.
bij mij kan dat soms ook steken en neusdruppels verlichten dan altijd heel erg.
maar dat is wel op aanraden van de huisarts he.

ben je ook verkouden of verkouden geweest?

zou toch even langsgaan bij de huisarts als ik jou was :j

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 17:05

als het me een paar dagen niet over is gewoon even naar de huisarts.....ik heb het ook weleens,doet echt heel pijn...een soort zenuwpijn....bij mij gaat het vanzelf weer weg.
het kan een verkoudheid zijn of beginnende oorontsteking of herpes zoster(zona)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 18:48

Dit kan goed een ontsteking zijn, zeker als het warm is kan dat een aanwijzing zijn voor zoiets. Het is zeker verstandig om even naar de HA te gaan als het met een paar dagen niet over is, een oorontsteking kan best wel wat schade veroorzaken als je er te lang mee rond blijft lopen :)