Oorcorrectie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

take_one

Oorcorrectie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-09 20:10

:wave:

Ik had al eens een topic geopend, maar ik moet echt bijna geopereerd worden.. en ik ben zó bang. :))
Laat waarschijnlijk meteen m'n neus ook rechtzetten dus dat is niet zo leuk allemaal.

Iemand ervaring met een oorcorrectie?
Hoe bevalt de narcose en hoe gaat het in z'n werking?
Doet het veel pijn?

Groetjes
Laatst bijgewerkt door take_one op 23-04-09 20:48, in het totaal 1 keer bewerkt

_Tara_

Re: Oorcorrectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 20:44

Ik heb wel ervaring ja :j
De narcose ben ik erg misselijk van geweest. Maar goed trek je daar maar niks van aan, ik was wss weer een maf geval :P
Ik kreeg op de "zaal" zeg maar een pilletje waar ik al wat duf van werd, ook een infuus in m'n hand geloof ik en van de operatiezaal herinner ik me eigenlijk helemaal niks meer.
Wakker worden is eventjes rot, je hebt dan namelijk een slang in je keel gehad voor de ademhaling dus je keel doet wat pijn.
Thuis heb ik ook nog een dag in bed gelegen ofzo, merkte dat m'n lijf moe was van de narcose.
Tja over pijn kan ik je ook niet veel vertellen. Ik was te eigenwijs om aspirine ofzo te slikken dus ik had wel veel pijn ja :') Maar als je gewoon aspirine's slikt lijkt 't mij prima te doen :)

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 20:48

Ik ook ervaring

Ik had het niet extreem maar ben blij dat mijn ouders de keuze hebben gemaakt toen ik nog erg jong was! Heel veel kan ik me dan ook niet herinneren..voor zover ik weet heb ik er weinig last van gehad na die tijd!

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-09 20:49

Ooh oke, dus het is niet een eng gevoel zeg maar als je in narcose gebracht word?? :)

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 20:50

Nee hoor! Je moet je er alleen niet tegen gaan verzetten..gewoon ogen dicht en slapen maar! Ik weet nog dat ik zoiets had van 'wakker blijven wakker blijven' en ga je echt dingen zien die er niet zijn :D

take_one

Re: Oorcorrectie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-09 20:54

Ja daar ben ik dus bang voor haha. :roll:
Raak al bijna in paniek als ze bloed moeten prikken.. zo'n licht en flauwvallend gevoel..