Welke sportbh raden jullie aan?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Welke sportbh raden jullie aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 09:30

Hoi,

ik ben op zoek naar een goede bh omdat ik tegenwoordig fitness en daarbij erg last van mijn borsten krijg. Met paardrijden heb ik er overigens -tegen de verwachtingen in- geen last van. Ik heb een cup 75 C dus een gemiddelde maat.

In elk geval ben ik dus op zoek naar een goede high-impact sport bh. Welke gebruiken jullie en hoe bevalt die? Wat ik ook belangrijk vind is de prijs! Ik heb zelf ooit een sport bh van de hema gehad maar dat deed helemaal niets, alleen platdrukken ;)

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen en natuurlijk alvast bedankt voor jullie hulp :)

Erna_

Re: Welke sportbh raden jullie aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 09:41

Het ligt een beetje aan je figuur.
Ik zweer bij een Triumph, maar ik weet dat die bij anderen slecht zit.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 09:44

En zo zweer ik bij die van de Hema, dan wel de extreme sports-versie. Zitten heerlijk en kosten geen drol ;) en steunen dan ook nog eens goed! :j

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 09:46

Ik heb er nu een besteld bij Anita Elmpt (even googlen) daar moet je een vragenlijst invullen en allemaal meetingen doen en dan krijg je een advies ge-emaild. Die van mij komt als het goed is vandaag of morgen binnen. De prijs vind ik ook wel meevallen....

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 09:57

Ik heb er drie bij Anita van Elmpt vandaan van www.kiesdejuistesportbh.nl/
Ik ben een zeer tevreden klant. Ik heb er eerst 1 gekocht en die beviel goed, dus later nog een tweede van precies hetzelfde type.
En een periode later heb ik nog een keer een ander model gekocht.

Ze heeft veel verschillende modellen, aan de hand van de vragenlijst krijg je advies welke zij aanraadt om te kopen.
Gratis verzenden en als hij bij thuis passen toch niet lekker zit, ook weer gratis retour zenden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 10:07

Ik ben nu de test aan het doen ik ben benieuwd :) Wat ik wel jammer vind is dat het lang duurt, stiekem had ik gehoopt vandaag een bh te kopen omdat ik vanavond weer een heftige les body-attack heb en mijn borsten wel flink zeer doen!

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 10:12

Al met al vond ik de service daar op zich wel heel snel hoor. Ik had dezelfde middag nog antwoord op de sportbh-test en een dag later bestelde ik en had ik diezelfde dag nog de rekening per mail, per omgaande overgemaakt en dezelfde week nog de bh binnen.
Maar inderdaad, nu naar een winkel stappen en eentje kopen is wel anders.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 10:31

Ik zweer ook bij die van de hema. Ze hebben nu 1 in de aanbieding en die zit zo fijn! ik heb zelf 75d en ze zitten prima :)

Lien2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 12:28

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 12:39

Goh, bedankt!! Ik heb gezocht op sportbh :+ En het meest recente topic was een jaar oud..Helemaal niet bij stilgestaan om op beha te zoeken :D

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 15:22

cracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 15:58

Via dejuistesportbh is mij de impact free aangeraden en hij bevalt goed. Zit wat hoog maar heeft wel full-size cups en kan daarom gedragen worden bij sporten tot en met level 4: paardrijden / tennissen. Prijs was 50/60 euro geloof ik.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 17:16

Ik heb er eentje van het eigen merk van Livera! Superfijn (en dat zeg ik niet vaak met mijn D cup)ding en maar 25 euro.

_Judje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 19:53

Shock absorber inderdaad! Platdrukken zorgt trouwens wel dat er een stuk minder beweging in je borsten zit, en doet dus wel degelijk iets. Maar je moet zoeken naar een model dat je zelf prettig vindt. Platdrukken is meestal meer bij de kleinere maten. Met paardrijden zou ik je toch ook echt wel aanraden om er een te dragen. Misschien dat het geen pijn doet, maar het vraagt heel wat van je borsten, en die worden er zonder zeker niet steviger van ;-)

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 09:04

schockabsorber zweer ik echt bij, zonder deze bh kan ik niet meer rijden :n
Heb ook als proefpersoon de anita gehad, enigste nadeel vond ik dat de banden soms afzakten en dat ik héél irri.

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 09:13

Marije_jiplover schreef:
Ik heb er drie bij Anita van Elmpt vandaan van http://www.kiesdejuistesportbh.nl/
Ik ben een zeer tevreden klant. Ik heb er eerst 1 gekocht en die beviel goed, dus later nog een tweede van precies hetzelfde type.
En een periode later heb ik nog een keer een ander model gekocht.

Ze heeft veel verschillende modellen, aan de hand van de vragenlijst krijg je advies welke zij aanraadt om te kopen.
Gratis verzenden en als hij bij thuis passen toch niet lekker zit, ook weer gratis retour zenden.

idem dito voor hier :j zij heeft onder andere de shockabsorber maar ook allerlei andere merken en soorten. Ligt er aan wat je dus fijn vind. Zelf wilde ik heel graag een voorsluiting en ik heb er inmiddels 2 gekocht, kon er ook 1 in de was. Ik ben helemaal blij met Anita!

Cissi_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 11:08

De shockabsorber paste mij niet goed. Ik heb er nu eentje van de sportbh-lijn van Marie-Jo. Deze lijn heeft drie levels. Ik ben er nog niet mee wezen paardrijden maar hardlopen gaat nu in ieder geval een stuk beter! Er hangt wel een prijskaartje aan....

fluffyfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 11:41

@Amina
wat is een prijskaartje
ik heb hier namelijk gisteren wat info over verzameld, maar kon dat niet vinden
zit die ook fijn enzo?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 18:29

Ik lees hier ook even mee, ik doe sinds kort aan step aerobics en ik denk dat zo'n bh dan ook wel fijn is. Ben 'gezegend' met een D cup en die danst gezellig mee als ik aan het sporten ben :D
Heb nog nooit een sportbh aan gehad, maar het lijkt me toch wel fijn om eens te proberen. :)

fluffyfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 23:04

Hey nou mn 70D is bedwongen. Heb een bh gevonden bij triumph lijkt tot nu toe ok. Zal later even foto toevoegen grtz

Cissi_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 14:04

Fluffyfox, de bh is 75 euro. Hij zit heel lekker. Heb hem zelfs al wel eens aangetrokken zonder dat ik ging sporten haha.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 14:09

Ik heb er op dit moment 1 van de hans textiel huismerk (HTX).Zit opzich wel erg goed en lekker.Maar na een paar keer wassen gaan de bandjes afzakken.Heb ook nog 2 goedkope van de zeeman en die zitten erg lekker en stevig!