enkels?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Limoen

enkels?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-09 21:08

Als ik ook maar een klein stukje ren dan ga ik meteen aan alle kanten door mn enkels op een of andere manier, maar het voelt echt alsof ze versplinteren ofzo. Dan zak ik er echt bijna doorheen doet best zeer dan een tijdje en dan is het weer over.

Meer mensen die dit kennen?

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 21:20

Je hebt erg zwakke enkels. Heb ik ook. Ik raad je goede passende schoenen te zoeken die je enkels genoeg steun geven zodat ze niet dubbel kunnen klappen. Daarbij zéér goed letten op de manier hoe je, je voeten neerzet. Dat voorkomt ook al een hoop elende.

Misschien is het aanmeten van zooltjes ook niet verkeerd. Door een verkeerde stand van je voet heb je soms ook meer kans om dubbel te klappen.

één ding is zeker als je dubbel klapt probeer dan zoveel mogelijk te zorgen dat het niet nog een keer gebeurd. Mijn enkels bewegen alle kanten op maar als ik écht dubbel klap en het zo zeer doet := dan stop ik gelijk en dan goed koelen etc. etc. om erger te voorkomen.

Limoen

Re: enkels?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-09 22:16

Hmm ja, heb t op mn nike dunks wel minder dan op pumps of platte schoentjes.

Annemiekbram

Re: enkels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 20:22

Idd goeie schoenen aan doen ;)
Ik heb ook slechte enkels...is soms wel irritant als ik veel heb gelopen ofzo!
Kan nauwelijks schoenen met hakken aan hebben!
Soms als ik aan het paardrijden ben en dan m'n hakken niet goed genoeg uitdruk ofzo dan doet m'n enkel ook raar!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 20:31

:') Ik heb het gepresteerd om mijn enkel dusdanig te kneuzen op een bokkend paard dat ik een week niet kon lopen.

Goeie schoenen en vlakke ondergrond is wel de tip. Sinds ik weer ben gaan hardlopen ga ik er minder vaak door. Als ik weet dat mijn enkels het weleens zwaar kunnen krijgen draai ik uit voorzorg een tape. (met rare dingen als zeskamp ofzo)