nou ik heb ik heb een vraag.zou ik mijn haar korter laten knippen of toch verder laten groeien?wat zouden jullie doen ?zo lang is het op dit moment jullie mening ? xx
Niet echt duidelijke foto's Maar ik zou voor een tussenoplossing gaan : Laagjes, het valt nu erg sluik en zit niet zoveel model in, met laagjes krijg je meer model,meer volume en meer krul.Is in feite een klassieke win-win situatie
Voor de zomer kun je altijd nog een staart in, of een knot. Maar ik zou het inderdaad in laagjes laten knippen zodat het wat mooier valt allemaal.
PussInBoots schreef:En bedankt Crossmonster........heb nu trek in een Big Mac.....grmblIk volg hier iets niet?..
Nueve schreef:PussInBoots schreef:En bedankt Crossmonster........heb nu trek in een Big Mac.....grmblIk volg hier iets niet?.. ik eigenlijk ook niet
van de reclame met dat bijdehante kind, over hoe je je ouders helpt met een financiele meevaller door een happy meal te nemen
En nog steeds niet. OT. Lekker laten groeien, wél laagjes knippen.Oh en, er is een algemeen topic voor deze dingen.
x_Staceyy schreef:van de reclame met dat bijdehante kind, over hoe je je ouders helpt met een financiele meevaller door een happy meal te nemen hihi
crossmonster schreef:Is in feite een klassieke win-win situatie ze bedoelt deze opmerking, ik zou ook voor laagjes gaan
Hier een slotje, je kunt terecht in het volgende topic: [MW] [Centraal] Wat kan ik met mijn haar doen? Deel 2