Huh, opeens weer last van oude kneuzing? hoe kan dat

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnebloem

Huh, opeens weer last van oude kneuzing? hoe kan dat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-09 11:20

In november vorig jaar heb ik een zware kneuzing in mijn kuit opgelopen nadat een paard me dr af gemieterd had en vervolgens besloot fijn over mijn been heen te wandelen :+
Sindsdien heb ik een fikse deuk op die plek zitten en die deuk is ook vaak nog gevoelig, maar nu werd ik vanmorgen wakker en mijn hele onderbeen doet weer ontzetten zeer en is helemaal stijf :?
Ik heb niks raars gedaan gisteren en loop verdorie gewoon mank omdat het zo achterlijk zeer doet :(
Wie o wie weet hoe dit nou weer kan?

Mars

Re: Huh, opeens weer last van oude kneuzing? hoe kan dat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 11:38

Bekend verhaal, bij een val van de motor heb ik mijn elleboog flink gekneusd een paar jaar geleden. Het blijft een zwakke plek die af en toe nog zeer kan doen.

Met benen is het toch een ander verhaal, je kunt je natuurlijk verstapt/verdraaid hebben of misschien heb je wel heel ongemakkelijk erop gelegen in je slaap? Ik zou lekker even een warme douche/bad nemen of een lekkere warme kruik erop en misschien even (laten) masseren met wat cremo oid.

Proberen even rust te geven en even aankijken, waarschijnlijk trekt het wel weer weg. :)

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 11:43

weet je zeker dat het gekneusd is?
Mijn vriendin heeft precies hetzelfde meegemaakt alleen bij haar is er toen een spier gescheurd. Als het heel koud of nat is heeft ze er vooral last van maar ook soms zomaar.
Het hoest geen grote scheur te zijn een kleine scheur is al genoeg.

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-09 12:01

Ik heb geen flauw idee of het gekneusd is geweest of misschien toch meer, voelde er nix voor om naar de dokter te gaan. Maar mijn been is zo ontzettend dik geweest dat een trainingsbroek maat XL gewoon te strak zat om dat been en dat terwijl ik zelf maat S/M heb. (en dit is niet overdreven)
Had jou vriendin dat ook jessiesand?

En ik zal vanavond zeker een lekkere warme douche nemen en maar ff rustig aan doen op stal strakjes.

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 21:53

Ik heb in november mijn knie zwaar gekneusd gehad, en een slijmbeurs kapot in mn knie. En ik voel het soms ook nog steeds. Als het het koud is heb ik er ook last van. En ik stoot het soms en dan kan ik nog steeds wel door de grond gaan. Laatst stootte ik mn knie op dezelfde plek tegen een uitsteeksel van mn scooter, en toen had ik meteen weer een bult en kon m een dag bijna niet buigen :P

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-09 08:25

Mijn vriend heeft gisteren mijn voeten gemasseerd, en nu gaat het een heel stuk beter. :?
Heel vaag maar ok, kan weer een beetje lopen

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 08:30

Voor mij ook een bekend verhaal, ben een aantal jaren geleden van mijn paardje afgevallen, ik heb toen mijn enkel zwaargekneusd, afentoe moet ik mijn enkelband nog aan anders kan ik niet lopen..Heel raar. ;)