Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar het commentaar van mensen is kwetsend hoor! Ik weet precies wat je bedoelt. Teksten als: 'goh, ik ben 20 kilo afgevallen, en weet nu waar het gebleven is'. En wat hebben mensen dan een lol als ze zoiets zeggen. Maar het doet pijn ja.
De opmerkingen zijn altijd k*t niet dat ik het nu nog laat merken zeg gewoon beter een grote kont dan geen kont.
Anders doe ik wel even mijn bikini kont op de foto zetten. Maar jij let dus altijd op met wat je eet? Met andere woorden zal je dat heel je leven moeten doen? Ik ga zowieso denk toch het hardlopen weer oppaken maar bedankt voor de tip!
hun gemis!!!!
nooit bij mijn tieten, maar altijd bij mijn buik
KiWiKo schreef:Lief......... jij bent jij he!!! en als mensen je laten staan door je dikke kont en bovenbenen, dan moeten ze dat maar vooral doenhun gemis!!!!
Hoe je figuur is doet niks af aan jou!!!!
Ik word ook altijd op de verkeerde plaatsen diknooit bij mijn tieten, maar altijd bij mijn buik
![]()
Geeft helemaal niks, echt.......
als het echt een issue word voor je dan kan je altijd nog liposuctie overdenken......... maar echt, het is fijner voor je als je gewoon accepteert wie je bent.
Thanks voor de reactie.

Ze hebben nu ook een actie bij de protest shops, bikini + short = gratis slippers erbij. Ben je gelijk helemaal klaar voor de zomer 
zolang de taille maar smal blijven) Het enige vervelende eraan vind ik dat ik niet zomaar elke broek pas.