Niet aan kunnen komen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Moelie

Niet aan kunnen komen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-09 21:43

Hallo,

Al me hele leven lang ben ik aan de dunnere kant, niet overdreven dun maar ik wil graag wel wat kilootjes aankomen! Aangezien ik dat zo graag wil eet ik de laatste tijd wel meer, niet overdreven veel maar normaal zegmaar. Maar ik kom maar niet aan! Ik merk alleen dat ik een dikkere buik heb gekregen, die is vergeleken met de rest te dik. Ik wil graag bij me benen en armen aankomen...
Ik ben er al een keer voor naar de dokter geweest en die adviseerde mij toen om bloed te laten prikken, dan controleerde ze of het met mijn schildklier te maken had (een te snelle stofwisseling zou ik dan hebben). Als dat het geval was dan kon ik er medicijnen voor gaan slikken. Maar dat vind ik een slechte optie, ik begin er niet aan om medicijnen te slikken om aan te komen.
Ik ben trouwens 20 jaar, mijn lengte is ongeveer 1.72m en ik weeg nu begin 50. Ik zou eigenlijk rond de 60 moeten zitten met mijn lengte.
Ik ben toen ook van pil veranderd, eerst slikte ik Yasmin en toen ben ik overgegaan naar Diana35 (de dokter zei dat ik daar wel van moest aankomen). Die pil heb ik zo'n halfjaar of nog iets langer geslikt maar ik merkte totaal geen verschil. Toen heb ik besloten om weer Yasmin te gaan slikken, dat is volgensmij de lichste pil.

Wie heeft dit ook en wie heeft eventueel tips om aan te kunnen komen? Ik wil er geen medicijnen voor slikken zoals ik al zei en het liefst ook niet andere middeltjes ofzo.

Alvast bedankt.
Laatst bijgewerkt door Moelie op 16-04-09 21:45, in het totaal 1 keer bewerkt

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 21:46

Moelie schreef:
Ik ben trouwens 20 jaar, mijn lengte is ongeveer 1.72m en ik weeg nu begin 50. Ik zou eigenlijk rond de 60 moeten zitten met mijn lengte.

Waarom omschrijf je mij hier? :P Alleen zit ik soms zelfs op 51 kilo (vlak voordat mijn maandelijkse "feest" weer plaatsvind...)

Maar ik lees hier ook zeker even mee.

Pytje

Re: Niet aan kunnen komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 22:13

die medicijnen zijn niet direct om aan te komen, maar om je schildklier wat af te remmen. Daardoor gaat je stofwisseling weer op het normale tempo en slaat je lichaam dus meer op en jaagt het er niet als een malle doorheen.
Wat je misschien verder zou kunnen doen is wat krachttraining, hierdoor zullen je spieren zich meer ontwikkelen en uiteindelijk ook in omvang vergroten.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 22:15

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-09 22:18

eilleen333 schreef:
Moelie schreef:

Waarom omschrijf je mij hier? :P Alleen zit ik soms zelfs op 51 kilo (vlak voordat mijn maandelijkse "feest" weer plaatsvind...)

Maar ik lees hier ook zeker even mee.

Haha dat is wel toevallig! Ik weet niet op welk gewicht is zit vlak voor het maandelijkse feest.. ik heb me nu ook al een tijdje niet gewogen maar de laatste keer (5 maanden geleden ong) woog ik begin 50.

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-09 22:20

Pytje schreef:
die medicijnen zijn niet direct om aan te komen, maar om je schildklier wat af te remmen. Daardoor gaat je stofwisseling weer op het normale tempo en slaat je lichaam dus meer op en jaagt het er niet als een malle doorheen.
Wat je misschien verder zou kunnen doen is wat krachttraining, hierdoor zullen je spieren zich meer ontwikkelen en uiteindelijk ook in omvang vergroten.

Ow oke, ik dacht dat die medicijnen puur alleen voor het aankomen waren! Dan zou ik dan eventueel nog kunnen overwegen maar ik had er eigenlijk niet zo'n goede dingen over gehoort. Je lichaam kan dan in de war raken, dat had teminste iemand anders meegemaakt waardoor het anders uitviel als de bedoeling was.
Dat zou idd ook kunnen ja, dat heb ik vaker als tips gekregen.
Bedankt voor jullie reactie's!

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-09 22:21

_Arwen_ schreef:
Daar heb ik laatst ook een topic over gemaakt:

[MW] Ik wil juist aankomen!

Oke, sorry ik had niet zo snel een andere topic gevonden over dit onderwerp. Ik zal die eens gaan doorlezen! Bedankt.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 07:39

Geeft niet, ik hoop dat je er wat aan hebt! :)

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 10:49

Die 10 kilo mag je wel van mij lenen :)) Grapje hoor, ik denk zelf dat er veel minder aan te doen is om aan te komen dan af te vallen .. Misschien heb je idd wat aan dat topic van _Arwen_ :)