Verkouden; last van kaken/ keel. Oplossing?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

dorientjuh

Verkouden; last van kaken/ keel. Oplossing?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-09 20:18

Haai mensen!
Ja hoor, mijn broertje heeft me dit weekend aangestoken.. En nu ben ik, snip.. verkouden. Nou heb ik naast een loopneus zo'n zeurderige pijn bij mijn kaken en van mijn keel (dikke klieren). Hoe komt dat en vooral: hoe kom je er vanaf?

RelarDevi

Re: Verkouden; last van kaken/ keel. Oplossing?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 22:05

veel thee drinken verlicht het beetje.. honing erin..

(bij mij hielp dat wel..)

Manon_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 07:01

Ben de laatste tijd ook erg verkouden waarbij mijn klieren enorm opzetten. Dit doet ook best pijn, daarom hou ik er een ijszak tegenaan.
Helpt heel goed, maar echt alleen op de plek van je klieren houden en niet tegen je keel, want dan maak je het alleen maar erger

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-09 08:50

Goed idee manon! Zo'n simpele oplossing ook, dat ik daar zelf niet op ben gekomen.. :o?

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 10:47

Ik ben ook steeds verkouden, een paar maanden geleden ben ik ermee naar de dokter geweest. Vroeger zijn mijn neus- en keelamandelen geknipt, maar blijkbaar groeien die dingen weer aan en zijn ze nu weer te lang, heb geen zin in zo'n operatie dus ik blijf lekker verkouden totdat het echt niet meer gaat..

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 10:50

Echinea force in overdosis helpt mij altijd snel door elk griepje/verkoudheidje heen.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 12:30

Ik had vorige week zo'n last van kaken/wangen en hoofdpijn, liep toen al twee weken met verkoudheid. Toch even naar de huisarts geweest en heb antibiotica gekregen voor bijholteontsteking. Loop er niet te lang mee, ik ben nu echt een week goed uit de running en nog steeds niet topfit.

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-09 13:59

Ik zit vanaf het begin al aan de echinea en dat werkt inderdaad erg goed. Mijn klieren zijn niet meer dik, het snotteren wordt ook al minder. Nog wel wat koorts maar ook al minder dan gisteren. :) En dat terwijl ik maandagavond pas de eerste tekenen had (keelpijn). :)