Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. en dan dan kan ook nog eens mijn moeder niet mee

, maar toch... Binnenkort nog vaccinatie nodig, verheug mij er al op. Laatste keer dat ik in het ziekenhuis was, moest ik onder narcose. Nu kathedertje ging er niet zo goed in en behoorlijk lang geprikt, denk dat ik daar mijn trauma heb opgedaan
, maar ik moet wel zeggen je bent een geboren prikker of je bent het niet, en dan spreek ik over de mensen die bij jou bloed moeten prikken. Ik ben, al zeg ik het zelf, een geboren prikker, prik nooit geen dieren lek
, terwijl je toch vaak anders ziet
. Verpleegster in het ZH daarentegen was dus geen geboren prikker, leuk is anders.

en weetje kijk eens om je heen in een ziekenhuis en denk er dan aan dat er mensen zijn die veel erge dingen moeten ondergaan enja wat moet dat moet!!
Ik was net zo erg als jij, maar ik heb het nu onder controle.
), deze verdooft de huid waardoor je niks van de prik voelt, én een kalmeringspil, een pammetje ofzo. Hier wordt je een beetje suf van, en je krijgt een heel lekker rustig gevoel. Als ik dat op heb, gaat alles langs me heen en kan ik me gewoon niet meer druk maken 

Die doen zo'n zeer en ik raak ook in paniek...maar een kapje mocht ik nooit. En verdoving op mijn handen kreeg ik alleen toen ik kind was. De laatste keren kreeg ik eerst een voorprikje en later het echte infuus maar ik was al gestressd bij het voorprikje, deed ook veel pijn....