Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

smokey17 schreef:Aankomende augustus is mijn lieve tante 2 jaar geleden overleden.
[..]
Of ik mijn blinde darm nog heb is een raadsel. Operatieverslag is vermist en de kopie die naar HA is gestuurd is verbrand.
[..]
Je kan eens langs het ziekenhuis gaan en eisen dat je dat mag zien. Weet niet of het werkt, maar je kan het altijd proberen 
Rebel_Jits schreef:smokey17 schreef:Aankomende augustus is mijn lieve tante 2 jaar geleden overleden.
[..]
Of ik mijn blinde darm nog heb is een raadsel. Operatieverslag is vermist en de kopie die naar HA is gestuurd is verbrand.
[..]
Je weet dat alles tegenwoordig digitaal staat?Je kan eens langs het ziekenhuis gaan en eisen dat je dat mag zien. Weet niet of het werkt, maar je kan het altijd proberen
Ik heb ook nog wel een fijne.. Ik had eens al echt lang last van mijn keel, kon amper slikken enzo. Dus hup naar de huisarts. Die zei dat hij niks kon zien en ik moest maar naar huis en veel ijsjes eten. Maargoed, dat had ik al maandenlang gedaan, dus ik wou persé een doorverwijzing. Na veel gezeur eindelijk gekregen. KNO-arts zag ook niets, maar na mijn verhaal vond hij het wel slim ze eruit te halen. Zo gezegd, zo gedaan. Na de operatie kwam de arts even langs om te mededelen dat m'n keelamandelen chronisch ontstoken waren. Als je er niet op aandringt, blijf je zo maandenlang, zo niet jarenlang, extra rondlopen met klachten die zo verholpen zijn..

Duurde alleen wel erg veel langer dan het anders had moeten duren

En of de artsen wisten dat ze fout waren.