Ik kreeg een duw met instappen en zette toen m'n poot ergens neer waar alleen lucht was, en hoppa, daar hing ik, tot m'n ellebogen in een spleet van 15 cm. Vraag me niet hoe, ik stond vreselijk voor gek, maar okee, oliebol happens.
Beide benen had ik mooi opengehaald aan die leuke antislip profieltjes op de traptreden van de trein. Gewoon wat schaafwondjes.Iets onder m'n linkerknie, op mn scheenbeen, kwam een ei en een flinke beurse plek (nouja, een soort spoor zeg maar.. van onder naar boven) Ei was met een dag of 2 weg. Plek was goed blauw/geel/groen (yuck), deed wat zeer met lopen/buigen (omdat t zo net onder de knie zat neem ik aan) maar kon gewoon prima paardrijden, snachts ook nergens last van.
Nu, bijna een week later kan ik vrij weinig hebben aan dat linkerbeen. Mijn paard stond toevallig op rust omdat ze hoestte, nu wilde ik haar weer oppakken, maar damn, kan het gewoon echt niet hebben aan dat been! Opstappen gaat nog.. Maar eenmaal op t paard hoef ik echt niet m'n been aan te leggen. Ik ben helemaal geen krampachtig typ qua zit, maar als je dr naar wijst doet t al pijn. Kan nu ook snachts niet m'n rechterbeen op m'n linker hebben, en als ik even gezeten heb en ik beweeg dat been weer voel ik t ook flink. Het is alleen niet echt één bepaalde plek, tis echt het scheenbeen zelf heb ik 't idee. Als ik 't zoals met paardrijden een beetje heb zitten pushen voelt t heel warm aan.
Ik ben ergens een beetje bang dat het zit te ontsteken ofzo, vriend van me heeft dat na een trap tijdens 't voetballen gehad.
Iemand enig idee wat t kan zijn, en waarom het pas na een week de kop op steekt? Is dit gewoon een kneuzing? Kan ik d'r iets op smeren waardoor t sneller verdwijnt?
Ik ga maar ff niet teveel lopen denk ik, en t peerd moet maar een paar dagen aan de longe. Hoop dat t volgende week weg is want ik wil zaterdag naar concours!
)