Bone Bruises/ geirriteerde (knie) binnenband.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

C_Star

Bone Bruises/ geirriteerde (knie) binnenband.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-09 18:47

Om een heel lang verhaal kort te houden. Ik ben 2 maanden geleden uitgegleden met de fiets, omdat ze niet gepekeld hadden achteraf. Ik heb toen een behoorlijke smak gemaakt. Mijn onderste gedeelte vanaf mijn knie is naar buiten en weer terug naar binnen geklapt. Heb vandaag de uitslag gekregen van de MRIscan en nu hoef ik niet geopereerd te worden. Ik heb dus een Bone Bruises oftewel een gekneusd bot (in m'n knie), een geirriteerde binnenband en er zit nog al rond deze plek vocht. Nu heb ik medicijnen mee gekregen en mag niks forceren en moet het erg rustig aan doen. Ik moet over 2 maanden terug voor controle. Het ergste van alles is nog dat ik mijn been zelfs niet meer kan strekken oftewel alles is een ramp van fietsen tot lopen. Paardrijden heeft ze gezegd dat dat dus het komende half jaar niet kan. Erg leuk als je een eigen paard heb :(

Nu lees ik op internet dat sommige mensen met een Bone Bruises nog wel langer als een half jaar bezig zijn. Heeft iemand hier ervaringen mee of zelf meegemaakt?

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 23:03

[LZP] > [MW]

Miss87

Re: Bone Bruises/ geirriteerde (knie) binnenband.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 00:04

Ja hier nog iemand! Ben 2 jaar geleden ofzo van een paard gevallen, meteen naar de ehbo gereden en 4 dagen later werd er al een mri gemaakt. Het kwam op hetzelfde neer als wat jij vertelt. Ook zat er vocht in het bot, dat kunnen ze blijkbaar alleen op een mri zien. Mij werd verteld dat het een blessure is die veel bij voetballers voorkomt. Bijna mn hele been werd ingepakt in een spalk. Heb in totaal 3 maanden niet kunnen rijden, heb nog een kijkoperatie gehad en voel mijn knie nog dagelijks... Heb tijdens mijn tentamens wat minder gereden en toen ging het even goed maar sinds de wintersport is het weer 3 keer niks. Ben elke keer van plan om terug naar het ziekenhuis te gaan maar dan ben ik bang dat ik weer een tijd niet mag rijden.

Ik wens je er iig veel sterkte mee en neem de tijd om het te laten genezen!

C_Star

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-09 09:25

Gelijk een MRIscan gemaakt? Nou ik moeSt daar 2 maanden voor wachten. Heb jij dan ook een Bone Bruises of alleen iets met de binnenband?

Miss87

Re: Bone Bruises/ geirriteerde (knie) binnenband.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 11:43

Ze dachten in eerste instantie dat mn knieband was afgescheurd, denk dat ze die scan daarom zo snel hebben gemaakt

C_Star

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-09 21:30

verder niemand meer?