Mijn probleem is eigenlijk dat ik heel vaak zere knieën heb. Ten eerste kraken ze áltijd, echt altijd, en niet zo'n beetje ook. Vooral 's morgens, als ik mijn been onder het dekbed vandaan moet halen dan is het gewoon oorverdovend. xD Dan gedurende de dag gaat het wel. Soms, ja, weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen, dan ga ik zeg maar 'door mijn knie'. Dan loop ik en dan opeens, aaaaah. Doet het heel zeer, gebeurt vaker als ik ren of traploop.
Als ik een lange dag veel gelopen heb kan ik 's avonds bijna niet meer lopen zowat. Dan zijn ze echt heel 'moe', en ik heb ik moeite om ze te buigen. Dan wil ik echt gewoon slapen, want lopen, staan of zitten doet zeer. En de laatste tijd krijg ik er soms ook nog bij, dat ik van die dagen heb dat het gewoon heel zeer doet om ze te buigen. Hurken doet dan heel zeer. Gewoon lopen gaat dan nog wel. Last van mijn knieën heb ik ongeveer sinds 2 jaar ongeveer. Mijn vader heeft ook altijd last van zijn knieën, en mijn moeder zegt dat mijn knieënpijn gewoon iets erfelijks is, en dat het niet heel veel zin heeft om naar de dokter te gaan, omdat er toch niks is tegen te doen. Wat vinden jullie?