Aller eerst wil ik eerst vragen om asjeblieft normaal te reageren schaam me namelijk echt heel diep dat ik hier een topic over open
.Oke, Komt het.
Vorige week was ik al een beetje grieperig en verkouden. Toch had ik een hele belangrijke werkdag naja eigelijk 2 dagen met maar 4 uurtjes slaap, En dan alleen maar van buiten naar binnen en heen en weer lopen dus van koud naar heeel warm. Mn weerstand was dus al niet optimaal.
Dagen redelijk kunnen volhouden maar wel helemaal naar de donder.
Af fijn, Gewoon weekend geviert en voelde me weer helemaal top, Vanacht echt super slecht geslapen veel waker worden en erg zweten.
Toen k waker werd nergens last , K sta op en voel "het" gewoon lopen. Huilend naar beneden gerent en me opgesloten op de wc, Moeders heeft me ziek gemeld en na een half uur ging het wel redelijk.
Een uurtje later ineens kots misselijk en overgeven.
Nu veel uurtjes later, Ben ik heeeel trillerig, Koud/Warm,buikkrampen, En weer erg veel last van me hart (vragen hierover liever via PB). Heb totaaal geen eetlust en alleen maar een banaan gegeten en een halve krakker.
Verder las ik al ergens veel cola drinken dus dat die ik wel heel de dag.
Weet iemand misschien waar dit op lijkt, Of wat ik dr aan kan doen?
K wil liever niet meteen naar de dokter, Heb echt een super "bang" voor de dokter.
En weet iemand wat je op een beschuitje mag eten?
Melk producten mag niet geloof ik?
Alvast hee erg bedankt!!

Heb ik ook al een tijdje!

Je mag eigenlijk alles wel eten, zolang je zelf maar denkt ergens trek in te hebben of het aan te kunnen qua gevoel in je maag.