Eerst naar de dokter geweest om een echo te laten maken en die zag een rond dingetje ter grote van een jumboknikker, hij kon niet vertellen of het een galsteen of een luchtbel was.
Dus ik werd doorgestuurd naar de radiologie!
Nu ben ik daar vanmorgen geweest en wat blijkt: ik ben gezegend met een grote galsteen
Heerlijk, en dan ben je pas 21 (dat vond de arts ook al raar)Nu moet ik dus nog een verwijsbrief van de dokter krijgen, en kan dan met de chirurg gaan praten. Ik heb inmiddels al wat informatie opgezocht op internet, maar zou toch graag wat ervaringen horen van jullie!
Hoe lang word je bijvoorbeeld opgenomen vroeger was het 3 dagen, maar weet niet of dat nu nog zo is?
Ik weet inmiddels dat ik ook een dag van te voren er moet zijn, voor controle ofzoiets.
Hoe gaat zo'n operatie, ik ben namelijk helemaal panisch van naalden (lees infuus) heb ik nog nooit gehad, maar wel verschrikkelijke verhalen over gehoord. Kom je dan op zo'n gezellige 10patienten kamer te liggen? Wat mag je nog eten?
En de 2 belangrijkste, hoe lang duurt het voordat ik +/- weer mag werken, en hoe lang duurt het voordat ik weer mag paardrijden na de operatie?
Nou ik hoop dat er wat mensen zijn die mij wat uitleg kunnen geven, want krijg er zo'n beetje de kriebels van als ik erover nadenk
) en iedereen moest gewoon klaar zijn. 
Enige naprobleem waar ik haar over gehoord heb was naar de wc gaan omdat 'druk zetten' nogal pijnlijk was door de wonden