Welke voedingssupplementen om af te vallen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Glenda

Welke voedingssupplementen om af te vallen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-09 12:43

Er zijn tegenwoordig zoveel poeders en pillen op de markt ter ondersteuning bij het afvallen.
Wat heb jij wel is gebruikt?en wat vindt je het beste werken?
Of wat vond je helemaal niet werken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 13:18

Wat het beste werkt; sporten en gezond eten.

Ik betwijfel echt of zoiets werkt.. Volgens mij pomp je je lichaam vol met zooi.
Naar mijn idee werken zulke pillen eerder als een placebo dan dat het écht daadwerkelijk werkt.

Wat trouwens wel helpt is Herbalife. Ik wil niet afvallen o.i.d maar mijn gezondheid is niet al te best en daarom eet ik 's morgens een shake en slik ik 3x per dag de supplementen. Zo'n shake stilt je honger echt dus dat is wel fijn. Misschien kan je dat is proberen?

Glenda

Re: Welke voedingssupplementen om af te vallen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-09 13:25

tuurlijk werkt sporten en gezond eten het beste,dat moet je ook altijd doen,maar vroeg me af of zoiets extra werkt ofzo,je hoort nu toch ook over dat obesimed,dus dacht misschien hebben mensen er ervaring mee.

Ik hoef gelukkig maar een paar kilo kwijt,dus dat red ik wel met gezond eten enzo.

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 18:24

Lijnzaad helpt ook goed. ;)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 18:29

Om heel eerlijk te zijn denk ik niet dat die supplementen werken. Dit is ook heel moeilijk aan te tonen, omdat meestal op de verpakking staat dat je ze moet gebruiken icm gezond eten en meer bewegen.
Als je vervolgens afvalt is moeilijk aan te geven of dit nu door het eetpatroon en sporten komt of door de pillen. Persoonlijk zou ik mijn geld er niet aan uitgeven en lekker gaan sporten en gezond eten :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 18:32

Op het moment dat je gezond blijft eten en voldoende binnenkrijgt is een supplement niet nodig. Er zijn dingen zoals lijnzaad en zemelen die eventueel kunnen helpen met het verbeteren van je stoelgang en een beter verzadigingsgevoel maar afvallen doe je er niet door.

Glenda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-09 18:40

Mas schreef:
Om heel eerlijk te zijn denk ik niet dat die supplementen werken. Dit is ook heel moeilijk aan te tonen, omdat meestal op de verpakking staat dat je ze moet gebruiken icm gezond eten en meer bewegen.
Als je vervolgens afvalt is moeilijk aan te geven of dit nu door het eetpatroon en sporten komt of door de pillen. Persoonlijk zou ik mijn geld er niet aan uitgeven en lekker gaan sporten en gezond eten :j

Haha,ja inderdaad!en dan staat er op de verpakking dat je het een paar keer per dag met een paar grote glazen water in moet nemen!en dan lijkt het of het werkt omdat je meer water drinkt,en daar gelijk vol van raakt :P ;)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 18:45

Precies ja, en veel water drinken helpt goed om vocht af te drijven, ook hierdoor minder je in gewicht :)

Glenda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-09 18:47

dat is zo,altijd een flesje water in de buurt doet wonderen :D