) een drietal kleine rode bultjes, die pijnlijk zijn als ik eraan krab.vandaag kom ik thuis van bij de paarden, en zag dat ik op mijn wang (het bolle gedeelte onder men oog) ook een bultje had (dat had ik wel al gevoeld, maar ik dacht dat het van een knal van mijn paard was ofzo, ik ben nogal lomp, dus krijg standaard wel een kopstoot oid)
later op de avond keek ik naar mijn rechterhand, en die zat bezaait met bultjes
ondertussen is het in mijn gezicht ook uitgebreid naar de linkerkant, en op de rechterkant heb ik er ook enigte.
op mijn linkerhand zit het nu ook.
ik heb men gezicht verfrist, gereinigd met lotion, en ingesmeerd met verfrissende dagcreme met aloe vera, het branderige gevoel is daardoor iets vermindert, maar is nu weer terug
inmiddels zijn de bultjes op mijn handen wel vermindert.
iemand enig idee wat het kan zijn?
ik heb niks gegeten waarvoor ik allergisch ben (alles wat ik gegeten heb eet ik al jaren zonder problemen)
ook geen vis of schaaldieren op, wel aardbeien, maar de bubbels had ik al voordien)
ik ben vandaag naar de paarden geweest, en heb wel de hele namiddag buiten gelopen (maar zonneslag is het niet warm genoeg voor, en geeft ook geen uitslag toch? ^plus ik heb ik een tshirt zonder mouwen gelopen en met soort van decollete, en ik heb het enkel op mijn gezich en handen)
iemand enig idee?
)