Keelvirus voor de zoveelste keer.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Keelvirus voor de zoveelste keer.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-09 19:03

Ik heb weer eens een keelvirus te pakken. Ik denk dat het ongeveer om de 3-4 maanden wel raak is met pijn met slikken, hest stem of een stem die bijna niet te verstaan is, hoesten, verkoudheid enz. Ik heb mijn amandelen nog, denk dat ik die er maar uit laat halen als het mogelijk is. Of zal dat niet veel helpen... Ik word er gewoon moedeloos van, weet het nu echt niet meer. Ben vandaag ook voor de tweede keer ziek van mijn werk weggegaan. Wie heeft enige tips om te voorkomen dat ik vaker ziek wordt?

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 00:59

Ah joh! Ik heb hetzelfde!! Ik woon dan in Amerika.... :')

Maar ik heb echt hetzelfde. Ik ben nu ook nog eens bovenop verkouden maar hebt begon met mijn keel en dat is alleen maar erger geworden.. Vooral op mijn werk, (paardenstal) oei de stof en de koude lucht..niet normaal, ik dacht dat ik doodging, werkelijk alles deed pijn aan mijn keel en niets hielp, ik slikte om de paar uur medicijn en had zoveel verschillende soorten keel pastilles en hoest tabletjes maar niets kon dat uitdrogen tegengaan..

Heb vandaag na 5 dagen gewoon dom doorgaan (3 zijn er op vakantie) eindelijk een dag thuisgebleven en iki moet zeggen, ik had het echt nodig!!! Maar krijg waarschijnlijk morgen een beste preek erover...

Tssssss whatever, sorry hoor, ik was dat ff zat en zag het ff niet meer zitten.. Ik stond soms echt met tranen in mijn ogen te stallen te mesten, zo pijnlijk dat het was!! hopelijk heeft vandaag iets geholpen en wordt ik eindleijk beter... ;(

Wiesje

Re: Keelvirus voor de zoveelste keer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 10:25

De enige tip die ik je kan geven: Ga naar je huisarts!
Die zal je vast wel verder kunnen helpen!

phaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 03:57

Slaap, slaap en nog eens slaap !

Meestal wordt een periode van lichte verkoudheid veroorzaakt door een verminderde weerstand. Dit meestal door een acuut of chronisch slaaptekort.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 04:33

Ben in een ver verleden slachtoffer geweest van chronische angina. Heb je witte plekken op je amandelen? Zo ja, laat dat maar een paar keer zien aan je huisarts. Dan mogen ze er uit. Anders niet, want dan heeft het een andere oorzaak.

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 14:00

Heb het ook altijd gehad, en dan gewoon stug blijven door roken en vooral ontkennen dat je dr wéér last van hebt.. In de 2e klas was ik om de week een week thuis en een week op school.. pff werd er helemaal gek van. Nu heb ik gelukkig helemaal nergens meer last van :D

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 14:02

Ik heb dit ook maar bij mij zijn het niet mijn amandelen en kunnen ze het verder niet verklaren..

Je amandelen halen ze er (op latere leeftijd) alleen nog uit als het zeker weten te maken heeft met je amandelen.. Dus ik zou zeggen, ga is naar de dokter en leg je probleem voor.

Sterkte!

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 14:27

Ik heb er nu ook last van, kriebel keel, niesen bah :\

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-09 21:08

Woensdag ga ik naar de HA aangezien mijn neus nog steeds dicht zit en de neusspray niet helpt. Denk meer zoiets aan hooikoorts maar ga voor de zekerheid maar nader onderzoek doen... Me eigen blauw betalen aan neussprays zie ik ook niet meer zitten :+

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 21:26

daarbij mag je een neusspray ook maximaal een week gebruiken.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-09 08:47

Ik heb nu een andere neusspray die iets sterker is dan deze. Moet ook een allergieëntest laten doen om te testen voor hooikoorts, huisstof enzovoorts.

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 10:48

Ik heb het vorig jaar heel vaak achter elkaar gehad en met kerst kreeg ik het voor de zoveelste keer.
Ik ben extra vitamine c gaan slikken en tot nu toe niks meer gehad.
Kan toeval zijn of het heeft gewerkt, ik ben blij dat ik er geen last meer van heb gehad.