Eind januarie is er een fibroom van 6 cm uit èèn van mijn borsten gehaald, dat ging allemaal goed.Nu is het zo dat ik ongesteld moet worden maar die plek zeg maar doet erg veel pijn.Ik heb mijn bh uit gedaan want dat kon ik niet meer hebben, zou dat komen omdat ik ongesteld moet worden.Of is het gewoon littekenweefsel wat van binnen zit erg zeer doet? Iemand hier ervaring mee?
Misschien omdat je ongesteld moet worden, dat je hormonen opspelen en je borsten gevoeliger zijn. Daarbij het litteken erbij, en dat maakt het extra gevoelig??
marleen_usar
Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-09 16:37
Dat dacht ik zelf ook, maar ik dacht misschien heeft iemand ooit hetzelfde gehad.Zal inderdaad wel door de hormonen komen.
Himyar
Geplaatst: 31-03-09 17:57
Op mijn 21ste zijn er op twee plaatsen in mijn borst een aantal fibromen weg gehaald. Ik had daarvan dus twee littekens. Op de plaats van de littekens heb ik jaren lang geregeld pijn gehad. Wanneer je ongesteld moet worden, zijn je borsten vaak toch al gevoeliger en houd je vaak vocht vast. Ik moet zeggen dat ik nu al jaren geen pijn meer heb op de plaats van de littekens. Overigens kan je menstruatieproblemen ondervangen met omega 3 en 6 vetzuren. Visolie in combinatie met borage-olie, dat helpt mij goed. Je hebt dan minder last van gevoelige borsten en zal dan dus ook minder last hebben van de plek die is geopereerd.